تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

رییس پلیس راه: محورهای مواصلاتی ایلام لغزنده است

رییس پلیس راه: محورهای مواصلاتی ایلام لغزنده است
ایلام - رییس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به بارش باران از بامداد امروز سطح محورهای مواصلاتی لغزنده است لذا رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

 

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان ، سامانه بارشی از شب گذشته وارد استان شده و با توجه به کاهش محسوس دما ، فعالیت این سامانه به صورت باران است.

وی تاکید کرد: نیاز است رانندگان نکات ایمنی را در هنگام استفاده از ترمز رعایت کرده و قبل از استفاده از خودرو ، سیستم های روشنایی ، برف پاک کن ، شیشه شور خودرو را بازدید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی است بنابراین رانندگان باید برای پیشگیری از حوادث ناگوار ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی پرهیز کنند.

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام، از بامداد امروز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به ایلام ابرناکی، بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، بخصوص در مناطق شرقی استان پیش بینی شده است، فعالیت این سامانه بارشی روز دوشنبه در استان پایان می‌یابد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.