تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

شرکت گاز و بنیاد‌مسکن استان ایلام تفاهمنامه همکاری امضا کردند:

 ترمیم مسیرهای شبکه گازرسانی در روستاهای ایلام سرعت می‌گیرد

 ترمیم مسیرهای شبکه گازرسانی در روستاهای ایلام سرعت می‌گیرد
نگاه اقتصاد - مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به منظور سرعت بخشیدن به ترمیم مسیر‌های انشعابات روستایی، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و بنیاد‌‌مسکن استان ایلام منعقد شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس‌اللهی افزود: ترمیم و مرمت مسیر نوارهای حفاری شده برای احداث شبکه گاز، شامل زیرسازی و روسازی‌های آسیب دیده با در نظر گرفتن کلیه هزینه‌های مربوطه و مطابق مشخصات فنی مورد تائید و نظارت بنیاد‌مسکن استان با رعایت کلیه موارد ایمنی انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: هزینه اجرای زیرسازی و ترمیم آسفالت ترانشه‌ها از سوی شرکت گاز، بر‌اساس فهرست بهای وزارت نفت و سازمان مدیریت برآورد و پرداخت می گردد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه عملیات گازرسانی و توسعه شبکه گاز نیازمند حفاری کانال برای لوله‌گذاری و نصب انشعاب است، افزود: اجرای توسعه شبکه و احداث شبکه جدید گاز مستلزم تخریب معابر عمومی و کوچه‌ها خواهد بود و با در نظر گرفتن این موضوع که مسیر‌های حفاری شده در مسیر رفت و آمد ساکنین محلی اخلال ایجاد می‌کند، تسریع و ترمیم به‌موقع حفاری‌های صورت گرفته مسئله‌ای است که به صورت جدی باید مورد توجه قرار بگیرد و انعقاد تفاهم‌نامه مذکور در همین راستا بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه برخی از معابر روستایی معابر سخت و صعب العبوری هستند که با انجام عملیات حفاری، امکان تردد به ویژه در فصول بارندگی را برای مردم به حداقل رسانده و مشکلاتی برای اهالی به وجود خواهد آورد، تصریح کرد: کل مراحل عملیات اعم از حفاری، لوله‌گذاری و پرکردن کانال می‌بایست در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد که این مهم طی تفاهمنامه با بنیاد مسکن مرتفع شده است.

شمس‌اللهی با بیان اینکه تا زمان حصول اطمینان از سلامت شبکه گازرسانی نمی‌توان عملیات روکش آسفالت را انجام داد، خاطرنشان کرد: ترمیم مسیر‌ها شامل زیرسازی و روسازی مسیر‌های آسیب دیده و بازسازی و ترمیم ترانشه‌های حفاری شده مطابق مشخصات فنی و با رعایت کلیه موارد ایمنی و نظارتی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذارشد که با امضای این قرارداد افزون بر ارتقای رضایتمندی اجتماعی، شاهد اشتغال‌زایی غیرمستقیم شرکت گاز با تکیه بر ظرفیت‌های استانی و نیرو‌های بومی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از پرداخت مطالبات سنواتی ۱۳۱ دهیاری استان مربوط به سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خبر داد.

شمس اللهی با اشاره به اینکه بهسازی معابر و ترمیم آسیب‌های ناشی از حفاری معابر روستایی از محل اعتبارات بند ” د” و “ق” قانون بودجه پرداخت شده است، افزود: مطالبات ۱۳۱ روستای استان ایلام به دهیاری ها پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه به این تعداد روستا، مبالغی بین ۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده‌است، اظهار داشت:   درسال‌جاری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال مطالبات سنواتی دهیاری‌های سطح استان پرداخت شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.