تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

بانوی ایلامی نایب رییس فدراسیون تیراندازی شد

بانوی ایلامی نایب رییس فدراسیون تیراندازی شد
ایلام - کبری غیاثی در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی بعنوان نایب رییس انتخاب شد.

 

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام، کبری غیاثی با ۴۲ رای از مجموع ۵٧ رای ماخوذه در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش انتخاب شد.

بر اساس اساسنامه جدید، رییس منتخب فدراسیون باید پنج عضو هیات رییسه شامل ۲ نایب رییس، ۲ کارشناس خبره و خزانه‌دار را معرفی کند که خانم غیاثی موفق با کسب آرا لازم شد.

کبری غیاثی ۲ دوره رییس هیات تیراندازی استان ایلام بوده و بعنوان مربی تیم ملی کشور را در بازیهای مختلف ملی، بین المللی و آسیایی همراهی کرده است.

به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی و کسب بیش از ۲۰۰ مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.

جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمد حسین کریمی و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تاکنون موفقیت های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب کرده اند.

پوریا نوروزیان تنها مرد المپیکی تیراندازی استان و دارنده سهمیه تیراندازی ایران در طول تاریخ بوده و از سن نوجوانی تاکنون ورزشکار اصلی و ثابت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.
آرمینا صادقیان نیز یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنکینگ جهانی با عضویت ثابت در تیم ملی، مدال های مختلف ملی و بین المللی را کسب کرده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تاکنون به اردوی ملی دعوت شده است.

۸۰۰ ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.