تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

۸۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ ایلام جذب شد

۸۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ ایلام جذب شد
ایلام - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از واریز ۸۵ میلیارد ریال سهم این استان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه خبر داد.

 

نورالدین الیاسی روز یکشنبه در جلسه تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ اظهار داشت: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ حدود ۵۶۹ میلیارد ریال از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: بند الف تبصره ۱۸ در راستای واگذاری اعتبارات به منظور اعطای تسهیلات تشکیل شده که ۸۵ میلیارد ریال از ۵۶۹ میلیارد ریال آن به استان واریز شده است.

وی ادامه داد: ۲۰ طرح توسط این اداره کل مصوب شده که از این تعداد، ۱۲ طرح مربوط به اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و هشت طرح هم به اداره کل ورزش و جوانان است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه، اجتماعی ایلام یادآور شد: این طرح ها توسعه و ایجادی هستند و پس از برگزاری در جلسات کارشناسی به بانک ها ارجاع خواهند شد.

الیاسی تاکید کرد: نرخ سود تسهیلات تبصره ۱۸ بین ۶ تا ۱۲ درصد است که در مناطق برخوردار بیشتر و در مناطق کمتر توسعه یافته کمتر لحاظ شده و بانک های توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید بانک های عامل پرداخت این تسهیلات هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.