تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

فراگیرشدن نهضت الکترونیک در نظام مهندسی ایلام

فراگیرشدن نهضت الکترونیک در نظام مهندسی ایلام
نگاه اقتصاد - ابوقداره، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام گفت: ارجاع کار به مهندسین نظام مهندسی ساختمان در ایلام به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.

 

ایشان با اعلام این خبر افزوذ: به منظور به حداقل رسیدن مراجعه ارباب رجوع و شفافیت در نظام تقسیم کار در بین مهندسان و تسهیل درانجام امور مربوط به ارباب رجوع این طرح اجرایی شده است.

به گزارش روابط عمومی، عبدالرضا ابوقداره با اشاره به این که علی رغم شرایط خاص کرونایی، شیوع این بیماری در روند حرکت ما بسمت الکترونیکی شدن کارها سرعت بخشید، تصریح کرد: با اهتمام و جدیت اعضای هیات مدیره ، نظام جامع الکترونیک به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم هیات مدیره در حال اجراست.

 

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان در ادامه گفت: هم‌اکنون بسیاری از امورات سازمان و ارباب رجوع به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

 

این مسئول یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، راه اندازی نظام جامع الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت و به تدریج کلیه خدمات سازمان، به صورت الکترونیکی ارایه می گردد.

 

ابوقداره، استان ایلام را از جمله نخستین استان ها در اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: تمامی خدمات به صورت الکترونیکی انجام و به شهرداری ارسال می شود که این امر کاهش هزینه های ارباب رجوع و سرعت در ارائه خدمات را در پی خواهد داشت.

ابوقداره در پایان با بیان این که در آینده نزدیک اموری از جمله صدور پروانه، فعالیت مهندسی و صدور دفترچه فنی و ملکی ساختمان بصورت الکترونیکی انجام می شود، خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی استان تلاش می کند با استفاده از خرد جمعی و الکترونیکی شدن ارجاع کار، عدالت تقسیم کار در بین مهندسین این سازمان را برقرار کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.