تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

معاون استاندار ایلام: مقابله با هجمه‌های دشمنان جهاد هوشمندانه می‌طلبد

معاون استاندار ایلام: مقابله با هجمه‌های دشمنان جهاد هوشمندانه می‌طلبد
ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مقابله با هجمه‌های دشمنان، جهادی هوشمندانه می‌طلبد بنابراین در این حوزه وظیفه و رسالت اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بسیار سنگین است.

محمدسبحان حسنی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام افزود: با توجه به تهاجم دشمن به عرصه فرهنگ این کشور از ادوار گذشته تاکنون مسئولیت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بسیار خطیر است.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام برآشفته و سراسیمه تهاجم نظامی و ساقط کردن انقلاب را در دستور کار قرار دادند چراکه برای آینده و چشماندازی که تصور می‌کردند بسیار نگران بودند.

وی اظهار کرد: به لطف خدا در این حوزه راه به جایی نبردند و با دفاع جانانه از سوی ملت ایران با شکست مواجه شدند و بعد از آن چاره را در تهاجم و شبیخون فرهنگی دیدند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام بیان کرد: دشمن تلاش دارد در جهت تحمیل سبک زندگی غربی ضربه فرهنگی خود را به ایران وارد کند و در این حوزه نگرانی‌های خاصی وجود دارد بطوریکه رهبر معظم انقلاب انتظارات و بیاناتی در گام دوم انقلاب داشته‌اند.

وی با ذکر اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان و کشور وجود دارد، گفت: بدون شک در آینده با برنامه‌ریزی بهتر و نگاه عمیق به تهدیدها می‌توان آنها را به فرصت تبدیل و تقویت کرد.

به گفته وی، توجه به نیروی جوان و ایجاد فضای نشاط با توجه به دستاوردهای مختلف و متنوع می‌تواند یاس را به دشمن داده چراکه تلاش آنها در ابتدا مایوس کردن مردم از دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان محلی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد با قدردانی از عمران خودآموز، علی هوشمند به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام معرفی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.