تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

در قالب راهیان نور:

شرکت گاز ایلام جمعی از کارکنان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌کند

شرکت گاز ایلام جمعی از کارکنان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌کند
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اعزام کاروان زیارتی راهیان نور بسیجیان پایگاه مقاومت کربلا‌ ی شرکت گاز استان ایلام به همراه خانواده‌های کارکنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس‌اللهی افزود: به منظور آشنایی کارکنان و خانواده‌های آنان با روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس و انتقال تجربیات آنان به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم تعداد ۳۵ نفر از کارکنان شرکت گاز استان به همراه خانواده‌های آنها در قالب کاروان راهیان نور به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی جنوب دیدن خواهند کرد.

وی اظهار داشت: بازدید از مناطق عملیاتی باعث زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی با فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: نسل‌هایی که جنگ را ندیدند باید در جریان بزرگی و شکوه ۸ سال جنگ نابرابر و دفاع مقدّس ملّت ایران قرار گیرند، خاطرنشان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی باعث می‌شود که نسل جوان امروزی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

شمس اللهی افزود: کاروانهای راهیان نور مهمان و زائر شهدا هستند و این سفر و زیارت برای آنها آثار و برکات معنوی بدنبال خواهد داشت.

این کاروان با بدرقه مدیرعامل، فرمانده پایگاه مقاومت کربلا و روسای واحد شرکت گاز استان ایلام بدرقه و به مناطق عملیاتی اعزام گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.