تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

استاندار ایلام: شعار دولت سیزدهم کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده های در ایام نوروز است

استاندار ایلام: شعار دولت سیزدهم کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده های در ایام نوروز است
ایلام -استاندار ایلام گفت: شعار دولت سیزدهم کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده ای در تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱ است و همه دستگاه های مرتبط با این حوزه برای تحقق این مهم باید پای کار باشند.

 

حسن بهرام نیا روز جمعه به همراه جمعی از مسوولان استان در بازدید از پست طرح ملی خدمات بشردوستانه شهید عبدالمحمدی در ورودی شهر ایلام، اظهار داشت: عملکرد مجموعه هلال احمر استان در راستای خدمات رسانی به مسافرین نوروزی قابل تقدیر است.

وی از تلاش و زحمات مدیرعامل و تمامی اعضای جوانان، داوطلبان و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان ایلام در راستای خدمات رسانی مطلوب به مسافرین نوروزی قدردانی کرد.

استاندار ایلام با ثبت پیام نوروزی خود در دفتر یادداشت پست مذکور از آمادگی جمعیت هلال احمر و روحیه جهادی نجاتگران این جمعیت تقدیر کرد.

بهرام نیا خواستار کاهش حوادث و صدمات جانی در ایام تعطیلات نوروزی در راستای تحقق شعار دولت کار و کرامت با هدف کاهش ۵۰ درصدی مرگ و میر جاده ها شدند.

به گزارش ایرنا ، در ابتدای این بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گزارشی از فعالیت ها و خدمات هلال احمر به مسافرین نوروزی در ایام نوروز ارائه کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.