تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

استاندار ایلام:

توسعه بازارچه‌های صنایع‌دستی به منظور افزایش تولید و فروش محصولات سنتی ضروری است

توسعه بازارچه‌های صنایع‌دستی به منظور افزایش تولید و فروش محصولات سنتی ضروری است
.

 

ایلام –  استاندار و رییس هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی ایلام گفت: بازارچه‌های صنایع‌دستی با توجه به تنوع بالای تولیدات سنتی علاوه بر معرفی اینگونه تولیدات، به رونق روز افزون تولید، فروش و بازاریابی آنها شتاب می‌بخشد به همین منظور توسعه آنها ضروری است.

حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه و در سومین روز از تعطیلات نوروزی در حاشیه بازدید از پارک تفریحی – اقامتی سراب آبدانان، پایگاه خدمات ستاد نوروزی، روستای هدف گردشگری پشت‌ قلعه و بازارچه و نمایشگاه صنایع‌دستی این شهرستان وجود نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و عرضه محصولات سنتی را یک فرصت مغتنم و بی‌نظیر در جهت معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های استان ایلام و شهرستان آبدانان دانست.

وی افزود: معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و حمایت از هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی موجب تقویت بخش گردشگری استان نیز می‌شود.

بهرام‌نیا ادامه داد: تولیدات صنایع‌دستی هنرمندان و صنعتگران استان ایلام از تنوع، کیفیت و جذابیت زیادی دارد که می‌تواند عاملی برای کسب درآمد پایدار برای این اقشار و معرفی توانمندی هنرمندان استان ایلام به دیگر نقاط کشور باشد.

استاندار ایلام در جریان بازدید ازپارک تفریحی سراب آبدانان نیز این مکان را یک جاذبه طبیعی با فضای بسیار زیبا و فرح‌بخش توصیف کرد که توان جذب گردشگر رگدارد.

بهرام‌نیا با توجه به پتانسیل بالای این پارک در جذب گردشگر و نیز رفاه حال شهروندان ساکن آبدانان برای تامین اعتبار جهت تکمیل، تجهیز، توسعه وآبادانی این بوستان قول مساعد داد.

استاندار ایلام همچنین از موزه باستان شناسی، شهر تاریخی دره شهر(ماداکتو) و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی دره شهر نیز بازدید کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.