تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با رئیس دانشگاه آزاد استان ایلام

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با رئیس دانشگاه آزاد استان ایلام
نگاه اقتصاد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، امروز شنبه مورخ 6 فروردین ماه 1401 با رئیس دانشگاه آزاد استان  ایلام دیدار و  بر تعامل و همفکری و دو  دستگاه  تاکید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در این دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با خوش آمدگویی به دکتر بهروز ناصری و هیات همراه و استقبال از توسعه روابط دوجانبه، ابراز امیدواری کرد این دیدار زمینه توسعه بیشتر همکاری های مشترک را فراهم سازد.

 

پرویز ناصری ادامه داد: در حوزه‌های مختلف آب هرچه همگرایی بیشتر باشد نتیجه مطلوب تر خواهد بود و امید است با تلاش و پشتکار مسوولان و همراهی جامعه دانشگاهی بهتر و بیشتر از آب و منابع آب حفاظت و بهره برداری کنیم.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح نمود: شرکت آب و فاضلاب استان از همکاری در بخش‌های مختلف در قالب تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای دوجانبه با دانشگاه آزاد  استان ایلام استقبال خواهد نمود.

 

رئیس دانشگاه آزاد استان ایلام نیز در این دیدار ضمن تشکر از تعامل مناسب شرکت آبفا با دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد از همکاری های پژوهشی و تحقیقاتی به ویژه در زمینه آب با توجه به بحران های پیش رو در این حوزه استقبال می کند.

 

دکتر بهروز ناصری افزود: دانشگاه آزاد استان آماده هرگونه همکاری در خصوص مسئله یابی و حل مسئله، پژوهش  با شرکت شرکت آب و فاضلاب استان ایلام است و در این زمینه سیاست‌ها و مأموریت‌های خوبی در راستا موضوع آب و محیط زیست در دانشگاه آزاد  استان اجرا شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.