تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

شمس اللهی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام :

خدمات‌دهی رایگان شرکت گاز به بیش از ۲ هزار مشترک تحت نهادهای حمایتی در دره‌شهر

خدمات‌دهی رایگان شرکت گاز به بیش از ۲ هزار مشترک تحت نهادهای حمایتی در دره‌شهر
.

 

نگاه اقتصاد – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد ۲ هزارو ۳۱۳ مشترک گاز تحت نهادهای حمایتی در اقصی نقاط شهری و روستایی دره‌شهر تا سه پله اول گاز بهای آنان رایگان محاسبه می‌شود، گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به اقشار محروم جامعه، این شرکت در طول سال گذشته خدمات قابل توجهی در بخشودگی گازبها، اجرای لوله‌کشی داخلی منازل و غیره انجام داده که خروجی آن برای جامعه هدف قابل لمس است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس‌اللهی با اشاره به اینکه به مشترکین جدید تحت پوشش نهادهای حمایتی که دارای معرفی‌نامه معتبر بوده و درخواست انشعاب جدید داشته‌اند، انشعاب رایگان واگذار، و بر‌اساس مصوبه سفر ریاست محترم جمهوری به استان، کلیه مشترکین معرفی‌شده کمیته‌امداد و بهزیستی استان که تا کنون گازکشی انجام نداده‌اند و نیاز به گازکشی داخل منازل داشتند، تا سقف ۶۰ میلیون ریال برای هر خانوار نیز کمک مالی در پرداخت اجرای گازکشی داخلی کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان تعداد ۱۴ هزارو ۳۲۵ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار داشت: از این تعداد مشترک، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۹۸۶ مشترک جدید در اقصی نقاط مختلف شهرستان جذب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به این شهرستان تاکنون، بیش از ۱۰ هزار علمک نصب و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در طول سال گذشته بیش از ۵۰۰ عملک نصب گردیده است.

شمس‌اللهی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ شهر و ۵۳ روستای این شهرستان گازدار هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضرکار گازرسانی به ۲ روستا در حال اجرا و یک روستای دیگر در حال تهیه پکیج و برگزاری مناقصه می‌باشد و با گازرسانی به روستای فرهاد‌آباد، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان گازدار و دره‌شهر نیز بعنوان شهرستان سبز استان معرفی می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان دره شهر دارای ۶۰ روستا می‌باشد که ۴ روستای آن عشایری کوچ‌رو و صعب‌العبور بوده و بر اساس سرانه جدید ابلاغی نیز امکان گازرسانی به آنها وجود ندارد، گفت: در صورت اخذ مجوز و تاُمین اعتبار لازم از سوی شرکت ملّی گاز ایران، این تعداد روستا نیز به شبکه گازرسانی متصل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: از ابتدای گازرسانی به این شهرستان در مجموع ۲۸ کیلومتر خط تغذیه، ۳۳ کیلومتر خط انتقال، ۲۸۰ کیلومتر شبکه توزیع، یک ایستگاه CGS, تعداد ۱۰ ایستگاه TBS، تعداد ۵ ایستگاه میترینگ و نیز ۲ ایستگاه CPS حفاظت کاتدیک نصب و راه‌اندازی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.