تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

۱۲ فروردین مظهر اراده ملت در تعیین سرنوشت کشور است

۱۲ فروردین مظهر اراده ملت در تعیین سرنوشت کشور است
ایلام - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: یوم الله ۱۲ فروردین ماه نماد و مظهر اراده و عزم راسخ ملت در تعیین سرنوشت کشور است.

 

حجت الاسلام علی چراغی پور روز جمعه به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین در گفت و کو با خبرنگار ایرنا افزود: این روز تاریخی و ماندگار از روزهای پراهمیت و سرنوشت ساز تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی محسوب می شود.

وی ادامه داد: نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی که در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید در واقع زمینه‌ساز مهم‌ترین همه‌پرسی تاریخ ایران جهت تعیین نوع حکومت در کشور شد که این مهم در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸ به قاطعیت و عزم راسخ ملت و در جریان یک همه پرسی تاریخی به ثمر نشست.

وی ۱۲ فروردین را روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و روز استقرار و تثبیت انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بی‌هیچ تردیدی باید گفت خلق حماسه مردم در یوم الله ۱۲ فروردین سال ۸۵ رویدادی بی نظیر و منحصربه‌فرد در تاریخ جهان است.

حجت الاسلام چراغی‌پور با بیان اینکه ۱۲ فروردین‌ماه روزی مقدس و پربرکت برای ملت ایران محسوب می‌شود، اضافه کرد: این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر معاصر و پایه‌گذار ساختار جدید سیاسی اجتماعی در ایران بر مبنای آرای مردم است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مردم از آثار و برکات همه‌پرسی ۱۲ فروردین سال ۵۸ بوده که در این روز بزرگ ملت ایران توانستند سرنوشت کشور را تعیین و استقلال و آزادی را برای خود به ارمغان بیاورند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.