تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

در بازدید از مدارس عنوان شد:

تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس

تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس
نگاه اقتصاد - همزمان با ادامه آموزش حضوری دانش آموزان در 14 فروردین 1401 مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس شهری و روستایی بازدید کرد.

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام با پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ و آغاز آموزش حضوری دانش آموزان در روز ۱۴ فروردین، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان از برخی مدارس شهری و روستایی شهرستان های ایلام و چوار بازدید کرد.

در این بازدید که معاون سواد آموزی و رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران ، مدیرکل آموزش و پرورش استان را همراهی می کردند ایشان ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و تلاقی آن با ماه مبارک رمضان و شروع آموزش حضوری دانش آموزان، بر رعایت فاصله گذاری و رعایت بهداشت فردی ، زدن‌ ماسک، تهویه مناسب کلاس ها و … تاکید کرد و افزود: حضور دانش آموزان در مدرسه برای ما نعمتی است که همیشه به آن افتخار میکنیم، دانش آموزان باعث ایجاد شور و اشتیاق در مدرسه و حتی در سطح شهر می شوند.

درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ادامه‌ی آموزش حضوری دانش آموزان و حضور آنان در کلاس‌های درس مدارس، اظهارداشت: فعالیت دانش آموزان در مدرسه و تعامل آنان با گروه همسالان و مربیان و معلمان موجب رشد و پرورش ابعاد مختلف شخصیتی و جامعه‌پذیری هرچه بیشتر آن‌ها شده و تاثیرات مثبتی را به همراه دارد.

علی درویشی در این بازدید به گفتگو با دانش آموزان و همچنین همکاران فرهنگی پرداخت و گزارشی از روند فعالیت مدارس را از مدیران آنان دریافت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.