تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

استاندار ایلام: قرآن چراغ هدایت انسانهاست

استاندار ایلام: قرآن چراغ هدایت انسانهاست
ایلام - استاندار ایلام قرآن کریم را چراغ هدایت گر انسان ها عنوان کرد و افزود: مهم ترین شرط داشتن جامعه‌ سالم، انس گرفتن مردم آن جامعه با قرآن کریم است.

 

حسن بهرام نیا روز یکشنبه در آیین افتتاحیه جمع خوانی و جزء خوانی قرآن کریم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مسوولان در مصلی شهر ایلام برگزار شد، افزود: ماه رمضان بهار قرآن است و درهای بهشت در این ماه گشوده می شود

وی مهم ترین شرط داشتن جامعه‌ سالم انس گرفتن مردم آن جامعه با قرآن کریم دانست و افزود: لازمه جامعه‌ای سالم توأم با نشاط معنوی و مادی، قرآن خوانی و تلاوت قرآن و عمل به راه و روشی است که در این کتاب آسمانی آمده است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که هر فصلی بهاری دارد و بهار قرآن ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: در بهار همه چیز متحول می شود و در این ماه مبارک نیز روح و روان ما با تمسک به آیات قرآن و کلام خداوند متعال متحول می شود.

بهرام نیا در ادامه به روایتی از پیامبر اکرم (ص) در مورد فضیلت خواندن قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: درهای بهشت در این ماه گشوده می شود و تلاوت یک آیه‌ قرآن در این ماه با خواندن کل آیات قرآن کریم در ماه‌های دیگر برابر است.

وی ادامه داد: خوشا به حال آنهایی که از این فرصت گرانبها استفاده کنند و الحمدالله مردم ایلام همه قدرشناس و متدین هستند و از بهار قرآن به بهترین نحو استفاده می کنند.

استاندار ایلام با اشاره به برگزاری مراسم معنوی جمع خوانی قرآن، تاکید کرد: از همه‌ عزیزانی که این بستر معنوی را مهیا کردند به ویژه از صدا و سیما که بعد از گذشت دوسال مراسم جمع خوانی قرآن را به صورت زنده از شبکه استانی پخش می کند، قدردانی می کنم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.