تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

پرداخت ۳۴ میلیارد ریال وام با کارمزدصفر درصدازصندوق قرض الحسنه به کارکنان دامپزشکی

پرداخت ۳۴ میلیارد ریال وام با کارمزدصفر درصدازصندوق قرض الحسنه به کارکنان دامپزشکی
نگاه اقتصاد

 

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه کارکنان دامپزشکی استان ایلام با اعلام این خبر گفت در سال ۱۴۰۰ با تصویب ۹۸فقره وام قرض الحسنه به اعضای صندوق مذکور مبلغ ۳۴ میلیارد و ۵۰۵ میلیون وهشتصد هزار ریال وام به اعضا پرداخت گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، جعفر رشیدی گفت در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ به میزان ۲/۵برابر پس انداز هر یک از اعضا و تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه با کارمزد صفر درصد و در ۶ ماهه دوم سال گذشته نیز به میزان ۲/۵برابر پس انداز و تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال وام برای متقاضیان تصویب و پرداخت کردید.

 

رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه کارکنان اداره کل دامپزشکی استان ایلام افزود با تعامل و همکاری اعضای محترم صندوق مذکور که شامل کارکنان و بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری، هیئت‌ مدیره توانسته اند نسبت به پرداخت مبلغ مذکور اقدام نمایند. رشیدی یادآوری نمود برنامه هیئت مدیره برای سال ۱۴۰۱ پرداخت به میزان ۲/۵برابر پس انداز و تا سقف یک صد میلیارد ریال و در ۶ ماهه دوم نیز ۲/۵برابر پس انداز و تا سقف یک میلیارد و دویست میلیون ریال وام با کارمزد صفردرصد پرداخت خواهد شد. یادآوری می نماید مدت زمان بازپرداخت وام مذکور ۲۵ ماه بوده و به سپرده‌ها می افزایدسودی تعلق نمی گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.