تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

دادستان ایلام: دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی تمام شدنی نیست

دادستان ایلام: دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی تمام شدنی نیست
ایلام - دادستان ایلام گفت: دشمن هرچند در اغتشاشات اخیر به اهداف شوم خود دست نیافت اما باید هوشیارتر از گذاشته باشیم چرا که قائله دشمنی معاندان با جمهوری اسلامی خاتمه نیافته است.

عبدالوهاب بخشنده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: دشمنان در اغتشاشات اخیر از روش ها و حربه های متتوعی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کردند که یکی از این روش ها کشته سازی های دروغین بود.

وی افزود: با لیدرهای دستگیر شده که از دشمنان خط می گیرند و باعث ایجاد آشوب و جنجال شدند، هیچ مماشاتی نمی شود اما جوانان و نوجوانان فریب خورده که فریب تبلیغات رسانه ای دشمن را خوردند و ناآگاهانه وارد بازی شدند، آگاه سازی و آزاد می شوند.

درخشنده با تاکید بر اینکه با معاندان و لیدرها برخورد قاطع می شود، یادآور شد: اما تعدادی از اغتشاشگران فریب خورده پس از توجیه و آگاه سازی آزاد شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز گفت: مدارس و مراکز آموزشی استان به رغم تحرکات شدید دشمنان و لیدرهای آشوبگر دچار حاشیه های مخاطره آمیز نشد و در این مدت وضعیت در مدارس استان روند عادی داشته است.

علی درویشی افزود: مدارس سطح استان به طور مرتب رصد و پایش می شوند و با هماهنگی امور زندان ها و کانون اصلاح و تربیت جلسات مشاوره ای برای دانش آموزان فریب خورده برگزار شده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش برگزاری پویش های محله ای و مجازی حجاب و عفاف با حضور خودجوش معلمان و دانش آموزان بوده است که ۱۰۰ واحد آموزشی در این پویش شرکت کرده اند.

درویشی به برگزاری کارگاه سه روزه طرح همگرام جهاد تبیین ویژه مدارس اشاره کرد و توضیح داد: ۱۵۰ تبیین گر در سه روز آموزش های لازم جهاد تبیین در موضوعات مختلف را فرا گرفتند که به تدریج این مربیان آموزش دیده برای روشنگری و تبیین گری دانش آموزان و معلمان به مدارس اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان ایلام در اغتشاشات اخیر به خوبی نشان دادند پای نظام و دستاوردهای انقلاب هستند و فریب القائات و تبلیغات رسانه های خارجی را نمی خورند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.