تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

معاون استاندار: ۳۶۹ میلیارد تومان از تبصره ۱۸ به ایلام اختصاص یافت

معاون استاندار: ۳۶۹ میلیارد تومان از تبصره ۱۸ به ایلام اختصاص یافت
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با تلاش و هماهنگی های انجام شده ۳۶۹ میلیارد تومان از تبصره ۱۸ به این استان اختصاص یافت.

 

شهریار عباسی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان در شرکت پتروشیمی چوار اظهار داشت: از مجموع این اعتبار تاکنون ۵۲ میلیارد پرداخت شده و ۱۱۴ طرح برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

وی افزود: در سال جدید دولت خدمتگذار مبلغ اعتبار تسهیلات تبصره ی ۱۸ را برای استان به ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش داده است که ان شاء الله شاهد خبرهای خوبی برای اشغال زایی باشیم.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در نشست های شورای دولت و بخش خصوصی برگزار شد، مشکلات بنگاه داران برطرف شده .و براساس آماری که در سامانه رصد اداره کار ثبت شده سه هزارو ۱۱۱ نفر در بخش های کشاورزی ، صنعت و خدمات مشغول شدند.

عباسی تاکید کرد: براساس دستور استاندار ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز طرح پتروشیمی تامین شد و در حال خرید دستگاه های مورد نیاز این شرکت هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای طرح مرکز رادیوتراپی و درمان سرطان ایلام اختصاص یافته و درصدد راه اندازی این مرکز هستیم.

وی بیان داشت: با ۱۷ گروه سرمایه گذار داخلی و ۴ گروه سرمایه گذار خارجی که ۳ گروه اقدامات اولیه را برای سرمایه گذاری انجام داده اند در حال رایزنی هستیم.

عباسی بیات داشت: افتتاح مرکز فن بازار حلقه ی مفقوده ی بازار فروش و شرکت های دانش بنیان است که با اتصال به این مرکز بازار محصولات خود را ارائه دهند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در حوزه تأمین کالاهای اساسی و هم در حوزه میوه شب عید و در راستای کاهش قیمت ها و جلوگیری از رشد فزاینده ی قیمت ها اقدامات لازم صورت گرفته است و خوشبختانه در این راستا در ایام عید مشکلی نداشتیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای افرایش کیفیت نان در استان گفت: در بحث تولید نان هماهنگی با فرمانداران و به روز رسانی آمارهای نانوایی ها و جلوگیری از خروج آرد از چرخه ی تولید نان و برگزرای جلسات برای سیلو داران و رایزینی با بانک ها برای نانوایی هایی که نیاز به نوسازی داشتند از جمله اقدامات مهم در این حوزه است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.