تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

امام‌جمعه ایلام: جوانان باید از توطئه های دشمنان آگاه باشند

امام‌جمعه ایلام: جوانان باید از توطئه های دشمنان آگاه باشند
ایلام _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با ذکر اینکه جوانان باید از توطئه های دشمنان اگاه باشند،گفت: دشمن همه موفقیت های ایران اسلامی را نادیده گرفته و نقاط ضعف را تبلیغ می‌کند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه عصر سه شنبه در دیدار با جمعی از ورزشکاران استان افزود: ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا از لحاظ نظامی جزء برترین ها و از لحاظ علمی به سرعت در حال گسترش هستیم و بدون شک مشکلاتی هم وجود دارد که تلاش هایی اقتصادی برای رفع آنها در حال انجام است.

وی با ذکر اینکه هدف اولیه از این دیدار این است که قدردان زحمات ورزشکاران قهرمان باشیم ادامه داد: استان ایلام به خاطر وضعیت کوهستانی و آب و هوای که دارد قهرمانان ارزشمندی که در جهان درخشیده و افتخارآمیز بودند به عرصه ملی تقدیم کشور کرده است.

وی اظهار کرد: قهرمانان الگو هستند، الگو بودن ما را مکلف می کند؛ نسل های مختلف نگاه خواهند کرد که قهرمانان از لحاظ ظاهرش، رفتارش و عبادتش و ایثارش چطور می باشد، با چه ادبیاتی با دیگران برخورد می‌کند طبیعتاً نونهالان و نوجوانان از قهرمانان الگو می گیرند که قهرمانان باید به این بعد توجه کنند.

امام جمعه ایلام گفت: بعد دوم مسئله‌ای که مقام معظم رهبری تحت عنوان جهاد تبیین مطرح کردند که جمله‌ای برای اولین بار در ادبیات ایشان به عنوان واجب فوری و عینی دیده می شود و این جهاد تبیین عینی بر همه تکلیف زاست.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن آنچنان تأثیرگذار شده که نسل نوجوان و جوان نسبت به همه آورده های انقلاب احساس فقر می‌کند و این یک خطر است که اکنون جامعه را تهدید می کند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند جهاد یعنی در برابر دشمن، دشمنی که تهدید می کند باید در برابر او عکس العمل نشان دهیم جهاد ما تبیین و روشنگری است نیروهای توانمندی در استان است که بسیار تاثیرگذار هستند در این بین باید به ورزشکاران هم توجه کرد هرچه قهرمان را تکریم کنیم این درسی خواهد شد که نونهالان این مسیر را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام گفت: نیازمند فراگیری ورزش همگانی هستیم حداقل برای سلامتی جامعه ضرورت دارد و اگر بناست برای درمان هزینه شود هزینه برای ورزش همگانی، پیشگیری از درمان است و این کار باید انجام بگیرد و برای پرورش قهرمانان آینده هم باید سرمایه گذاری شود.

در پایان این دیدار تعدادی از مربیان و ورزشکاران مطالبی پیرامون مشکلات ورزش استان مطرح‌ کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.