تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

۶۵ درصد بخشداران استان ایلام تعیین تکلیف شدند

۶۵ درصد بخشداران استان ایلام تعیین تکلیف شدند
ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: بیش از ۶۵ بخشداران استان تعیین تکلیف شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

 

محمد سبحان حسنی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان در شرکت پتروشیمی چوار اظهار داشت: پس از انتصاب استاندار ایلام در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ تاکنون ۱۲ فرماندار استان تعیین تکلیف شده و سیاست دولت این است که درجایی که نیاز است تغییر صورت گیرد.

وی افزود: سال جدید فعال کردن احزاب شناسنامه دار و استفاده از ظرفیت آنها در جهت توسعه سیاسی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حسنی با تاکید بر کاهش آسیب های اجتماعی در دولت سیزدهم گفت: توجه به آسیب های اجتماعی دولت نگاه ویژه ای دارد و در سفری که ریاست محترم جمهور به استان داشت یکی از مصوبات سفر شناسایی مشکلات اجتماعی و تشکیل کارگروه خاص در این راستا بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های استانی و ملی و نخبگان استان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نقش خود را باید به خوبی ایفا کنیم.

وی با اشاره به بحث کاهش فقر و توجه به نیازمندان استان گفت: دستورالعمل مقابله با فقر مطلق به تازگی ابلاغ شده و نخستین نشست در این خصوص چند روز گذشته با حضور استاندار تشکیل شد.

حسنی ادامه داد: در حوزه فقر ، توجه به افراد فاقد حداقل های ضروری مانند خوراک ، پوشاک و مسکن مورد توجه قرار گرفته است و افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و از فقر رنج می برند شناسایی و تحت حمایت قرار می گیرند .

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: بحث پدافند غیر عامل به دلیل پیشرفت سریع فن آوری در حوزه ی سایبر لازم است کارشناسان و مدیران فن آوری اطلاعات لازم را در این حوزه کسب کنند.

وی توجه به مسایل مهم و گره گشایی از مشکلات مردم دو اولویت مهم ایلام در سال جدید ذکر کرد و گفت: وضعیت امنیتی استان بسیار خوب ، با ثبات و پایداری است و امنیت بالا در ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق حاصل تلاش و مجاهدت های مرز داران است.

همجواری ایلام با سه استان عراق یک فرصت است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام همجواری ایلام با سه استان عراق یک فرصت بسیار خوب برای توسعه استان ایلام ذکر کرد و گفت: در کمتر از چندین ماه با دو استاندار دیاله و واسط عراق دیدار های انجام شده و در آینده نزدیک شاهد مراودات و روابط دیپلماتیک با این استان ها خواهیم بود.

وی افزود: استفاده حداکثری و بیشتر از گذشته در حوزه افرایش مراوادت و گسترش تجارت بین دو استان با توجه به امنیت پایدار مرزهای استان مد نظر قرار گیرد.

حسنی با اشاره به ظرفیت های اربعین در راستای توسعه استان گفت: به دلیل نزدیکی مرزهای استان با عتبات عالیات و امنیتی که در مرز استان برقرار است باید بیش از گذشته از این فرصت برای توسعه استان بهره گیریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: کمیته های زیرمجموعه ستاد اربعین فعالیت خود را باید بیشتر کنند و از کنگره اربعین در حوزه های اقتصادی، مذهبی و زیرساختی استفاده کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.