تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

استاندار ایلام: کارگروه مدیریت مصرف آب در استان فعال شد

استاندار ایلام: کارگروه مدیریت مصرف آب در استان فعال شد
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به کاهش بارش نزولات جوی در سال گذشته، گفت: کارگروه مدیریت مصرف آب در استان ایلام فعال شده است.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان چرداول اظهار داشت: سال گذشته بارش در حد مطلوب و رضایت بخش نبود و در استان ایلام با ۴۵ درصد افت آبی در پشت سدها مواجه هستیم.

وی افزود: تغییر نوع کشت برای مدیریت مصرف آب از طریق سازمان جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است و از ائمه جمعه به دلیل نفوذ کلام بالا نیز خواستاریم در خطبه های نماز جمعه موضوع مدیریت مصرف آب را بیان کنید.

استاندار ایلام ادامه داد: سال جدید علوفه لازم برای دامداران اختصاص داده شده و دام های غیرمولد هم از آنان خریداری می شود.

بهرام نیا با بیان اینکه هر سال یک میلیون مسکن در کشور ساخته می شود، افزود: مردم باید از این فرصت استفاده و فرماندار چرداول نیز موضوع ساخت مسکن ملی را در این شهرستان پیگیری کنند.

استاندار ایلام، خدمت به مردم را مهم ترین شاخصه دولت سیزدهم ذکر کرد و گفت: دولت به حمایت نیاز دارد چرا که علیرغم وجود تحریم های ظالمانه، کارهای رفاهی و خدماتی و عمرانی بیشتر شده است .

وی نصایح ائمه جمعه را در بهبود وضعیت موجود بسیار اثرگذار عنوان کرد و بیان داشت: لازمه رفع این مشکلات اهتمام هم جانبه و انسجام در تمامی امور است.

امام جمعه چرداول نیز در این دیدار اظهار داشت: چرداول نیاز به نگاه جدی مسئولان دارد، این شهرستان سه هزار و ۵۰۰ هکتار دارد که تنها ۷۰ هکتار آن مجهز به آبیاری پیشرفته است.

حجت الاسلام محمدجواد قنبربیگی گفت: سال جدید باید تمرکز همه مدیران برای تحقق شعار باشد و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکند.

به گزارش ایرنا، تجدید دیدار با مردم، و پایش و رصد مشکلات وضع موجود و بازدید از چندین طرح از جمله مهم ترین برنامه های سفر استاندار به چرداول است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.