تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

روشنگری رسانه ها مرز باریک جبهه خودی و دشمن را آشکار می کند

روشنگری رسانه ها مرز باریک جبهه خودی و دشمن را آشکار می کند
/

 

ایلام – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خاکریزهای جبهه خودی و دشمن در مقطع حساس کنونی بسیار به هم نزدیک و به نوعی در هم تنیده و گره خورده است و تنها با بصیرت و روشنگری تحلیلی گرانه رسانه ها مرز باریک جبهه خودی از دشمن قابل تشخیص است.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در سلسله نشست های گفتمانی چراغ راه با اصحاب رسانه با محوریت جهاد تبیین، اظهار داشت: دشمن از دیرباز تاکنون هزینه های مادی، معنوی و تبلیغاتی گسترده ای برای جذب جوانان به سمت خود کرده است و به شیوه های گوناگونی چون سیاه نمایی موضوعات و تهاجم فرهنگی سعی در جلب نظر افکار عمومی به ویژه طیف جوانو نوجوان به سمت خود دارد.

وی یادآور شد: وظیفه رسانه های متعهد و انقلابی در برابر هجمه های دشمنان و تبیین واقعیت ها به جامعه بسیار سنگین است و رسانه ها مدیریت کننده افکار عمومی هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: رسانه ها باید بصیرت شناخت جبهه های خودی از غیرخودی را داشته باشند و مسیر درست منتهی به خاکریز خودی را به جوانان که هدف اصلی هجمه های دشمن هستند، نشان دهند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در جهان یک الگوی جامع از استکبارستیزی است، اضافه کرد: اما دشمنان با درک درست از جایگاه مقتدر انقلاب اسلامی، سعی در مایوس کردن جامعه نسبت به دستاوردهای جهانی کشور و سیاه نمایی مسائل و جذب جوانان به سوی خود دارند.

امام جمعه ایلام افزود: جوانان باید با هدایت رسانه ها در مسیر درست روشنگری انقلابی قرار بگیرند و وجه تمایز جبهه حق و باطل برای آنها مشخص و عیان شود.

وی در ادامه گفت: توسعه و رشد استان نیازمند مخابره نقاط قوت و اخبار مثبت آن در سطح وسیع توسط رسانه ها است و باید با پرهیز از تخریب اشخاص یا احزاب، ایلام را سرزمینی با ظرفیت های گسترده معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پیش از این با جامعه هنرمندان و ورزشکاران در قالب سلسله نشست های گفتمانی چراغ راه دیدار داشته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.