تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

دیدار شهردار و رئیس شورای دلگشا با مسئولین شبکه بهداشت ملکشاهی

دیدار شهردار و رئیس شورای دلگشا با مسئولین شبکه بهداشت ملکشاهی
نگاه اقتصاد -  شهردار دلگشا به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی این شهر با مسئولین و دست اندرکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دلگشا، به مناسبت هجده فرورین روز جهانی بهداشت و سلامت، یوسف محمدی مقدم شهردار دلگشا به همراه اکرام حاجی بیگی رئیس شورای اسلامی این شهر، با دکتر رحیم نجفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی، دیدار کردند.

بنا بر این گزارش، در این دیدار که روح الله آسا رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی، اعضای شورای اسلامی شهر دلگشا، علی کاظم پور معاون شبکه بهداشت شهرستان و عادل ذوالفقاری رئیس شبکه بهداشت شهر دلگشا نیز حضور داشتند، مهندس محمدی مقدم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، روز جهانی بهداشت و سلامت را به دکتر نجفی و مجموعه همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تبریک گفت و از زحمات شبانه روزی دست اندرکاران و فعلان حوزه بهداشت، درمان و سلامت شهرستان، تقدیر و تشکر نمود.

شهردار دلگشا، در این دیدار اذعان داشت: رسالت روز جهانی بهداشت و سلامت، بویژه در دوران کرونا و پساکرونا، بالا بردن آگاهی عموم مردم جهان، درباره موضوع خاص بهداشتی است که سازمان بهداشت جهانی آن را در رأس اولویت های بهداشتی سال قرار داده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با دست اندرکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی، در سال جدید با فراهم کردن حداکثر امکانات بهداشتی و سلامتی برای کلیه شهروندان شهرستان بویژه شهروندان شهر دلگشا، بستر مناسبی در پیشبرد اهداف سلامت اقشار مختلف ایجاد نمایند.

در ادامه و پس از سخنان شهردار، اکرام حاجی بیگی نیز، ضمن تبریک روز جهانی بهداشت، از زحمات و خدمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی تقدیر و تشکر و خاطرنشان کرد: بی شک، جامعه سالم، بسترساز توسعه و رشد و شکوفایی شهرستان ملکشاهی و استان ایلام در همه زمینه هاست و مطمئنا آینده کشور را زمانی می توان بانشاط و پر جنب و جوش ترسیم کرد که امید به زندگی و آینده بهتر، در فرد فرد آحاد جامعه موج بزند و به یک فرهنگ حاکم بدل شود.

پس از این دیدار، مدیریت شهری دلگشا در بازدید از شبکه بهداشت از کارکنان این مجموعه قدردانی به عمل آوردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.