تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

مدیرکل راهداری:

یک هزار و ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ایلام سال گذشته خط‌کشی شد

یک هزار و ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ایلام سال گذشته خط‌کشی شد
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: عملیات خط کشی یک هزار و ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی این استان در سال گذشته اجرا شد.

 

نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: خط‌کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

وی ادامه داد: نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط‌کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: این اداره کل به منظور کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از اعتبارات این خط‌کشی‌ها را به صورت امانی و پیمانی با استفاده از توان اکیپ‌های فعال خود انجام داده است.

دلخواه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال گذشته بیان کرد: ۶ هزار و ۱۸۰ عدد نصب و تعمیر تابلو علائم ایمنی و شناسایی تجاوز به حریم ۱۳۸ عدد از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت (سال گذشته )نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن، ۲ و نیم کیلومتر نصب و تعمیرات گاردیل و بیش از ۷۳۶ هزار مترمربع آزادسازی حریم انجام شده است.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.