تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

استاندار ایلام: پروژه آبرسانی ملکشاهی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار ایلام: پروژه آبرسانی ملکشاهی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
ایلام- استاندار ایلام گفت: پروژه آبرسانی به شهرستان ملکشاهی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

حسن بهرام نیا در بازدید از شهرستان ملکشاهی با اشاره به اینکه آبرسانی به ملکشاهی با جدیت دنبال می‌شود، افزود: تاکنون ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده و یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل خط انتقال و تصفیه‌خانه آب این شهرستان نیاز است.

استاندار ایلام، افق اجرای این پروژه را ۱۴۰۳ اعلام و اظهار کرد: قرار است پس از بهره‌برداری از این پروژه، ۱۵۵ لیتر در ثانیه آب شرب تصفیه شده به شهرستان ملکشاهی پمپاژ شود.

بهرام نیا با اشاره به تفاهم نامه فی‌مابین بنیاد علوی و شرکت آبفا، گفت: آبرسانی به هفت روستای کلکین نقی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال انجام است و برابر تعهدات انجام شده تا مردادماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

دیدار صمیمی استاندار ایلام با عشایر ملکشاهی

استاندار ایلام در سفر به شهرستان ملکشاهی در مسیر به دیدار با عشایر منطقه رفت و در فضایی صمیمانه ضمن بررسی مسائل و مشکلات با آنها از نزدیک به گفت و گو پرداخت.

استاندار ایلام در این بازدید گفت: با رایزنی‌ و هماهنگی‌های به عمل آمده با استاندار کردستان، دامدارانی که تمایل دارند می‌توانند دام‌های خود را برای چرا به این استان ببرند.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به دیدار اخیر خود بارئیس سازمان عشایری کشور اظهار کرد: در این دیدار ۲هزار تن نهاده‌های دامی به عشایر استان اختصاص یافت.

وی یکی دیگر از کمک‌های دولت به عشایر را خرید تضمینی دام آنها عنوان و خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از ضرر دامداران، دام‌های مازاد عشایر استان ایلام با قیمت مناسبی ازآنها خریداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این دیدار عشایر از نزدیک مسائل خود را با استاندار ایلام درمیان گذاشتند و بهرام نیا دستورات مقتضی درجهت رفع مشکلات صادر کرد.

شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان ملکشاهی به مزار شهدای گمنام رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بهرام نیا شهدا را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواهد و گفت: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی در اوج عزت، اقتدار و امنیت است.

وی در ادامه خدمت صادقانه به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها را در تداوم راه شهدا دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم در قبال مسیولیت خود به مردم پاسخگو باشیم و در این راستا تلاش داریم با کار و تلاش شبانه روزی خدمتگزار بی منت مردم باشیم.

بازدید از طرح ها و پروژه های شهرستان، بررسی مسائل و مشکلات مناطق محروم شهرستان و حضور در شورای اداری گ از مهمترین برنامه های استاندار ایلام و هیئت همراه در سفر به شهرستان ملکشاهی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.