تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

فرمانده سپاه ناحیه دهلران:

سردار حجازی عمر خویش را وقف اسلام و نظام کرد

سردار حجازی عمر خویش را وقف اسلام و نظام کرد
ایلام - فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: سردار حجازی عمر با برکت خویش را وقف اسلام و اهداف انقلاب و نظام کرد.

 

سرهنگ علی مرغزاری شامگاه جمعه در آئین گرامیداشت اولین سالگرد شهادت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در مسجد جامع دهلران افزود: سردار حجازی ۴۰ سال از عمر خویش را وقف اسلام کرد و آخر هم به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه خدا رسید.

وی با اشاره به رشادت ها و خدمات ماندگار این مجاهد فی سبیل الله اظهار کرد: این شهید والامقام هرآنجا که نیاز بود در میدان حضور داشت و در طول خدمت خود چه به عنوان مسئول اعزام کننده نیرو به جبهه های جنگ تحمیلی و بعدها به عنوان فرمانده بسیج مقاومت و چه سایر رده ها تلاش های بی وقفه ای انجام داد.

فرمانده سپاه دهلران با اشاره به اهمیت عمل به جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، یادآور شد: امروز دشمن به دنبال بدست آوردن آن چیزهایی است که ۴۰ سال است از دست داده است وچ ون دشمنان نمی تواند مستقیماً با ما وارد جنگ شود به همین جهت همواره از طریق جنگ های چند لایه و هیبریدی بدنبال ناامید ساختن مردم، بیان روایات نادرست و وارونه و انحراف افکار عمومی است.

سرهنگ مرغزاری تاکید کرد: نعمت وجود رهبری آگاه، مقتدر، نکته سنج و فرزانه باعث شده است تا همواره توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

وی گفت: مسئولان بایستی به وظایف و رسالت خود عمل کنند و در مسیر ولایت گام بردارند و به دنبال امیدآفرینی برای مردم باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.