تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

دیدار اعضای کانون بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان

دیدار اعضای کانون بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان
نگاه اقتصاد - امروز سه شنبه اعضای کانون بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در محل سالن جلسات شرکت با مدیرعامل و معاونین شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، در ابتدای این جلسه علی حسین لرستانی مدیرعامل کانون بازنشستگان شرکت آبفای ایلام، ضمن تبریک انتصاب شایسته پرویز ناصری بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در خصوص نحوه شکل گیری کانون بازنشستگان و فعالیت های صورت گرفته و انتظارات بازنشستگان گزارش مبسوطی ایراد نمودند.

 

وی ضمن تشکر از توجه ویژه مدیرعامل شرکت به بازنشستگان، خواستار ایجاد تسهیلات رفاهی،درمانی و… برای این عزیزان شد.

 

در ادامه این نشست اعضای کانون بازنشستگان به بیان مسائل و دغدغه های خود در حوزه های مختلف ازجمله بیمه تکمیلی، درمانی و مشکلات مربوطه پرداختند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام پس از استماع سخنان حاضرین و دریافت نظرات و پیشنهادات اعضاء این کانون بر رفع مشکلات موجود در این حوزه تأکید و اظهار داشت: بازنشستگان سرمایه های گرانبهایی برای شرکت هستند و کارکنان شاغل می توانند از دانش و تجارب ارزشمند آنان در حوزه های مختلف کاری در جهت ارتقاء و بهره وری شرکت استفاده نمایند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تاکید بر رونق فعالیت کانون بازنشستگان از معاونین و مدیران شرکت خواست تا در جهت تسریع در ارائه خدمات قانونی که بتوان انجام داد، به ویژه خدمات درمانی و رفع مشکلات آنان تلاش نمایند.

گفتنی است کانون بازنشستگان شرکت آبفای ایلام در سال ۱۳۹۶ تأسیس و هم اکنون پس از یکپارچه‌سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی، ۲۴۹ نفر عضو این کانون هستند که هیأت مدیره آن متشکل از سه نفر بوده و پیگیر امور مربوط به خدمات بیمه ای، رفاهی و… بازنشستگان شرکت آبفای ایلام می‌باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.