تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

امام جمعه ایلام: تشکیل حکومت اسلامی ایران تحقق اهداف انبیا الهی بود

امام جمعه ایلام: تشکیل حکومت اسلامی ایران تحقق اهداف انبیا الهی بود
ایلام- نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران با مشارکت هم جانبه آحاد مردم، تحقق آرمان و اهداف انبیا الهی بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه سه شنبه در سلسله نشست های گفتمانی “چراغ راه” اظهار داشت: هیچ نظریه پردازی در دنیا تصور نمی کرد که حکومت اسلامی ایران تا این اندازه بطور وسیع و کاملا مثبت در زندگی اجتماعی هر فرد نقش آفرین باشد.

وی افزود: از آغاز انقلاب تاکنون، جمهوری اسلامی کانون اخبار دنیا بود و همواره جبهه استکبار با فتنه های گوناگون در صدد سرنگونی نظام اسلامی ایران بوده که تاکنون ناکام مانده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: هزینه کلان جبهه استکبار در منطقه، مصداق بارز عناد و مقابله مستقیم آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی است، هدف آمریکا ساقط کردن نظام است که خوشبختانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب و همیاری مردم شکست خوردند.

وی تاکید کرد: مهم ترین عامل در زندگی اجتماعی و فردی که بسیار مهم بوده امنیت است که این مهم در کشور ما با اهتمام هم جانبه سربازان امام زمان (عج)، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه بخوبی محسوس و ملموس است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار بیان داشت: به برکت خون شهدا امروز جزو برترین کشورهای دنیا در تمامی عرصه هستیم و هر کس به دنبال تهاجم به کشور ایران باشد محکوم به فنا است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن درصدد تطهیر حکومت پهلوی و تحریف دستاوردهای نظام اسلامی ایران است، یادآور شد: مقام معظم رهبری برای خنثی کردن این توطئه دشمن “جهاد تبیین” را مطرح کردند که برای تحقق این مهم، همه باید اهتمام جدی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به شهادت سردار سلیمانی نیز گفت: دشمن تصور کرد با شهادت سردار سلیمانی می تواند حرکت محور مقاومت را کاهش دهد که بعدها مشخص شد که حتی پس از شهادت این بزرگوار همچنان محور مقاومت پایدار است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اقتدار نظامی ایران در جهان گفت: خارج کردن نفتکش ایرانی از چنگال نیروهای ارتش آمریکا بار دیگر قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: ایران، استکبار جهانی را به چالش کشید و نقش خود را در جهان و منطقه بخوبی ایفا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت بهره گیری از فضایل شب قدر در ماه مبارک رمضان، افزود: شب قدر تنها به روزه داران اختصاص ندارد و مابقی افرادی که به هر دلیلی نتوانستند روز بگیرند باید به بهترین نحو از فضلیت این شب ها استفاده کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: به دلیل عمر محدود انسان و محدود بودن سختی در دنیا همه باید به دنبال توشه ای برای آخرت خود باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.