تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

استاندار ایلام:

۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های ایوان تخصیص یافت

۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های ایوان تخصیص یافت
ایلام - استاندار ایلام از تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های شهرستان ایوان خبر داد و گفت: یک هزار و ۷۷ واحد مسکن ملی شهر ایوان زودتر از موعد مقرر باید واگذار شود چراکه این شهرستان دارای ظرفیت بسیار بالایی در بخش مسکن است.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ایوان با حضور سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی و مسولان استانی و شهرستانی، افزود: همچنین با توجه به ظرفیت بالای شهرستان ۱۰۲ واحد از نهضت ملی مسکن بخش زرنه شهرستان ایوان نیز باید در اسرع وقت به متقاضیان واگذار شود.

وی افزود: واگذاری تعداد واحدهای نهضت ملی در هر شهرستان مهم ترین ملاک برای ارزیابی فرمانداران است و این بخش به دلیل اینکه یکی از شعارهای محوری و اصلی دولت است باید با جدیت مورد توجه مسوولان باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: امروز از پروژه‌ های زیربنایی، تاسیساتی، کشاورزی و صنعتی شهرستان ایوان بازدید شد و در این بازدید نیازمندی های شهرستان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

بهرام نیا ادامه داد: مقرر شد مسجد شهر ایوان حداکثر تا پایان سال تکمیل شود و مشکلات کشاورزان بخش زرنه نیز در اسرع وقت برطرف شود.

چهار خطه کردن مسیر ایوان – تونل اربعین مهم ترین مطالبه مردم است

استاندار ایلام چهار خطه مسیر ایوان – تونل اربعین یکی از مطالبات مردم ایلام عنوان کرد و خواستار شد مدیرکل راه و شهرسازی استان در اسرع وقت این پروژه را تکمیل کند.

وی با قدردانی از حضور و فعالیت رسانه ها استان گفت: لازمه تولید، استفاده از ظرفیت اشتغال با همه توان است که این مهم با همدلی و همکاری هم قشرها و گروه امکان پذیر است.

بهرام نیا تاکید کرد: از زمان استقرار دولت در کشور و استان تلاش های خوبی برای رفع مشکلات انجام شده است و این تلاش و اهتمام ادامه خواهد داشت.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رایزنی های مرزی با کشور عراق گفت: با ۲ استاندار واسط و دیالی عراق ملاقات داشتیم و اولین محموله طی روزهای اخیر از مرز هلاله شمالی به عراق صادر شد و این مهم نتیجه کار تیمی مجموعه استان بود که از همین تریبون از همه آنان قدردانی می کنم.

وی بیان داشت: پس از ماه رمضان با استانداران واسط و میسان عراق برای بازگشایی بازارچه های مرزی نظیر چیلات ملاقات خواهیم داشت.

بازدید از کشتارگاه دام شهر ایوان، شرکت در نشست شورای اداری و دیدار با امام جمعه ایوان از جمله برنامه های سفر استاندار به ایوان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.