تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

روند آبرسانی به مردم شهرستان چوار، در جلسه ای با حضور مسئولین محلی بررسی شد

روند آبرسانی به مردم شهرستان چوار، در جلسه ای با حضور مسئولین محلی بررسی شد
نگاه اقتصاد - مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام در جلسه ای با امام جمعه و فرماندار شهرستان چوار، آخرین وضعیت منابع آب شرب، مسائل و موانع موجود در بخش آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرارداد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان ایلام، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در دیدار با حجت الاسلام میهن پرست و ابراهیم یعقوبی فرماندار شهرستان چوار، آخرین روند آبرسانی به شهر و روستاهای این شهرستان، مسائل و موانع موجود در ارائه خدمات آبرسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

 

پرویز ناصری ضمن اشاره به وضعیت نامطلوب منابع آب استان طی سنوات اخیر که عمدتا ناشی از عدم بارش کافی، مخصوصا در سال جاری می باشد، برعزم جدی شرکت آبفا استان ایلام در ارائه خدمات مطلوب به مردم و رفع مشکلات آب و فاضلاب تأکید نمود.

 

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی چوار درحال اجراست و لوله ها خریداری شده و مخزن “مله سیاه” ‌درحال اتمام است افزود: ارتقا پمپ شناور آب چوار نیز در دستور کار قرار دارد‌.

 

پرویز ناصری یاد آور شد: مطالعه طرح فاضلاب شهر چوار در حال انجام است.

 

وی تأکید کرد: آگاه‌سازی در خصوص مدیریت آب ضروری است و همه باید برای حل بحران آب کمک کنند.

 

همین گزارش می افزاید : در این نشست مسئولین محلی شهرستان چوار نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، اقدامات مؤثر شرکت آبفا ایلام در حوزه آبرسانی را مورد قدردانی قرار دادند و تاکید نمودند حفظ منابع آب و مسائل مربوط به آن در جامعه یک موضوع مهم و استراتژیکی بشمار ‌می‌رود و باید در جهت ترویج و گسترش فرهنگ درست استفاده کردن از منابع آب بیشتر تلاش شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.