تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

در مسیر قدس

خروش مردمان آبدانان در محکومیت جنایات صهیونیست ها

خروش مردمان آبدانان در محکومیت جنایات صهیونیست ها
ایلام - مردمان دیار آبدانان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در صفوفی به هم پیوسته جنایات رژیم کودک کش اسراییل را محکوم کردند.

 

راهپیمایان روز جهانی قدس در آبدانان همزمان با دیگر مناطق ایران بزرگ، با حضور حماسی و غیرت دینی خود در همایش ملی روز قدس بار دیگر با آرمان های مقدس حضرت امام (ره) و شهیدان همیشه جاوید انتفاضه مردم ستمدیده فلسطین تجدید پیمان کردند.

مردم باغیرت ، این طلایه داران فتح و پیروزی با تاسی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با حمل دست نوشته های انقلابی و شعارهای حماسی ( فلسطین پیروز است ، اسرائیل نابود است) – یاد شهیدان وطن زنده باد، انقلاب اسلامی پاینده باد – ای رهبر آزاده ، آماده ایم آماده- مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل) تنفر و انزجار همیشگی خودرا از استکبار جهانی و ارتجاع منطقه اعلام کردند.

در راهپیمایی روز قدس امسال که در زیر باران رحمت الهی برگزار گردید، حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان آبدانان پرشور و چشمگیر بود.

این همایش شورآفرین جهانی از مقابل مسجد جامع تا میدان امام (ره) این شهر برگزار شد.

فرماندار آبدانان با تجلیل از فداکاری شهدا و نقش آفرینی های جهانی نظام جمهوری ایران گفت؛ حرکت آزادیخواهی مردم فلسطین یک حقیقت ماندگار و بحق است که با نصرت خدا و مشارکت مسلمانان جهان قدرت و پایداری شورانگیز مکتب اسلام را به جهانیان نشان داد و با تکیه بر الطاف خفیه الهی تخت و تاج ستمگران تجاوزگر را برباد خواهد داد.

یدالله حاتمی شور انقلابی مردم و روح استکبار ستیزی آنان را امیدوارکننده دانست و افزود: هدایت هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی ، تلاش و تدبیر همه مبارزان و مردم فلسطین و تعامل مثبت جهان اسلام افق روشنی فرا روی نهضت بیداری اسلامی ترسیم کرده است که برای ثمربخشی و نتیجه گیری این حرکت کم نظیر لازم است رهبران دولت های اسلامی تمام توان خود را بکار گیرند.

در پایان این آئین پرشکوه قطعنامه سراسری روز جهانی قدس شریف در هفت بند قرائت و مورد تائید راهپیمایان آبدانانی قرار گرفت. این مراسم در مراکز بخش های سرابباغ و کلات مورموری نیز با مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.