تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

در مسیر قدس

حضور پرشور مردم ایلام در حمایت از فلسطین

حضور پرشور مردم ایلام در حمایت از فلسطین
ایلام - همزمان با سایر نقاط کشور، امروز جای جای استان ایلام شاهد حماسه حضور اقشار مختلف مردم در راهپمایی روز جهانی قدس بود.

 

مردم روزه دار، خداجو و استکبارستیز استان ایلام بعد از ۲ سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، امسال و در آخرین جمعه ماه رمضان همانند سال های گذشته به خیابان ها آمدند تا باری دیگر فریاد آزادی خواهی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان جهان را سر دهند.

امروز روزی تاریخی و ماندگار در تقویم این دیار بود و زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ، اداری و بازاری، دانشجو و دانش آموز، همه اقشار جامعه خودجوش آمدند تا فرمانبرداری قاطع خود از فرمان تاریخی امام راحل (ع)، تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و حمایت از مردم فلسطین را اثبات کنند.

امروز در آسمان استان ایلام، نوای خوش الله اکبر و شعارهایی چون مرگ بر آمریگا و اسرائیل و آل سعود، رحمت جاوید خدای واحد بر تربت خمینی مجاهد، حمایت از فلسطین تکلیف مسلمین است فرمایش امام و خامنه ای همین است، حمایت از فلسطین حمایت از امام است ازادی فلسطین آزادی اسلام است، دفاع از فلسطین باعث عزت دین باعث عزت ماست این موضع رسمی دولت و ملت ماست، فریاد را رسا کن بر همه مستکبرین از اسرائیل قاصب تا آمریکای لعین، خون نبی در رگ ما می جوشد بر ضد اسرائیل می خروشد طنین انداز شد.

از همت دلیران دشمن ما شد ذلیل فرا رسیده یاران نابودی اسرائیل، از دل اهل عالم رنج و ملال می رود رژیم صهیونیستی رو به زوال می رود، مسلمان آزاده می دهد اکنون پیام سازش با اسرائیل خیانت است به اسلام، بیت المقدس بود قبله اول ما محو رژیم جعلی رسد به لطف خدا، هیهات منه ذله از دیگر شعارهای این روز بود که مردم ایلام سر دادند.

حضور مسوولان ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان از دستگاه های مختلف پررنگ بود،

در این میان حضور افراد سالخورده و مسن، جوانان و نوجوانان نسل جدید انقلاب بسیار قابل توجه و چشمگیر بود و حضور این اقشار جلوه ه های خاصی را به راهپمایی امسال بخشیده بود.

مردم ولایتمدار ایلام همچون سایر نقاط کشور امروز باری دیگر ثابت کردند با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی، همچون گذشته به آرمان ها و ارزش های این انقلاب و نظام پایبندند و امواج سهمگین و متلاطم اقتصادی هم آنها را انقلابشان جدا نمی کند.

در راهپیمایی امسال، پلاکاردهایی با مضمون ها و شعارهایی در مورد حمایت از فلسطین و پرچم این کشور و تصاویری از شهیدان قاسم سلیمانی، همت، ابراهیم هادی و ابومهدی مهندس به چشم می خورد.

حضور نیروی پلیس به منطور تامین امنیت و نظم دهی به مراسم، تصاویری منقش به مقام معظم رهبری، پرچم های جمهوری اسلامی ایران و فلسطین، توزیع پلاکاردهای مرتبط با مراسم امروز، شعار دادن مرگ بر اسرائیل توسط کودک نونهال در پشت تریبون، جانمایی صندوق های جمع اوری کمک های نقدی در طول مسیر، برگزاری ایستگاه نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع فلسطین و ایستگاه مقاومت بسیج دانشجویی در محوطه مصلی و قرائت دل نوشته توسط یک نونهال، قرائت بیانیه و اتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه های امروز بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.