تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

گازرسانی به ۴۴ روستای استان ایلام در سال ۱۴۰۱

گازرسانی به ۴۴ روستای استان ایلام در سال ۱۴۰۱
.

 

 

ایلام – مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه در هفته دولت و دهه فجر امسال ۴۴ روستا در اقصی نقاط ایلام گازدار می‌شوند و ۱۴ روستای دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: طبق برنامه زمانبندی‌شده این تعداد روستا در سطح استان گازدار و گامی دیگر در تحقق نامگذاری سال جاری برداشته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس‌اللهی روز دوشنبه افزود: هفته دولت امسال، ۱۵ روستا گازدار می‌شود که با گازرسانی به این مناطق، بیش از ۶۱۴ خانوار دیگر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد و ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای استان افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ۱۴ روستا نیز هفته دولت و دهه فجر امسال در سطح استان کلنگ‌زنی خواهد شد، اظهار داشت: درایام الله دهه مبارک فجر امسال نیز ۲۹ روستا در اقصی نقاط استان گازدار شده که با اتمام گازرسانی به این روستاها نیز بیش از یک هزار و ۲۲۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: برای گازرسانی به ۴۴ روستای مذکور در هفته دولت و دهه فجر، پیمانکار انتخاب و در مرحله اجراست که برای گازرسانی به این تعداد روستا ۲۷۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا می‌شود.

شمس‌اللهی با بیان اینکه هفته دولت و دهه فجر امسال نیز ۱۴ روستا کلنگ زنی خواهد شد که با گازرسانی به این تعداد روستا بیش از ۳۳۰ خانوار دیگر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد، گفت: هم‌اکنون این تعداد روستا در اقصی نقاط استان در دست مطالعه و بررسی همکاران قرار دارند.

وی به روستاهای قابل افتتاح در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: این روستاها شامل سرابنقل، سیاه‌گاو و مژاره در آبدانان، کمول و کمول محمدزمان در چرداول، بانکلان، تورم، گاودول، رودبره هلیلان، دره دول و گرزلنگر در دره‌شهر، آگره‌بید و تختان و بیشه‌دراز دهلران، وری در ملکشاهی می باشند.

شمس‌اللهی به روستاهای قابل افتتاح در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: روستای سرتنگ زرنه ایوان، بان‌قلا، بیشی‌علیا، پیازآباد، پیامن سفلی و علیا و وسطی، چال‌خشک، چاله‌چاله، چشمه‌کبود، سرچلوسگان سفلی و علیا، سره‌ویان، سول‌آباد،شهمیار، گلدره، گولاب، ورمله، کلگه، تیراندازگه، کپرگه، داربیدکرنی و داروند هلیلان، شهرک کاور توه‌طاق، هاویان و سمانه، ابوغویر و چم‌هندی دهلران و چشمه پهن ملکشاهی می باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.