تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

مردم بزرگ و ولایتمدار مهران در انتخابات ریاست جمهوری حضور گسترده خواهند داشت

مردم بزرگ و ولایتمدار مهران در انتخابات ریاست جمهوری حضور گسترده خواهند داشت
نگاه اقتصاد - امام‌جمعه شهرستان‌مهران در خطبه‌های نمازجمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ : از همه کسانی که به خاطر احساس مسئولیت و تکلیف وارد عرصه انتخابات شده اند تشکر کرد.

 

حجت‌الاسلام امینی افزود: از اقدام شجاعانه شورای نگهبان در عدم احراز صلاحیت جریان فتنه، جریان انحراف و جریان مدیریت ناکارآمدی که بانیان وضع اسف‌بار امروز کشور هستند تشکر و قدردانی میکنم و همچنین از همه‌ی کسانیکه بخاطر احساس مسئولیت و تکلیف وارد عرصه انتخابات شدند ولی احراز صلاحیت نشدند و نجیبانه با این مساله برخورد کردند نیز تشکر میکنم.

 

امام جمعه مهران ادامه داد: متاسفانه بعضی از افراد مسئول میگویند ۹۸ درصد آراء مردم چرا مرتب آب میشود؟ بنده پاسخ میدهم علتش ناکارآمدی شماست نه احراز صلاحیت‌های شورای نگهبان؛ اگر شما سرمایه بیش از ۵۰ میلیون ایرانی را در بورس از بین نمی‌بردید، اگر شما قیمت بنزین را یک شب بالا نمی‌بردید، اگر شما قیمت‌ها را نجومی بالا نمی‌بردید، اگر شما کارخانه‌جات تولیدی را تعطیل نمیکردید، اگر شما میلیون‌ها جوان را بیکار نمیکردید، اگر شما مرتب به مردم دروغ نمیگفتید و هزاران اگر دیگر که مردم را ناراحت و عصبانی کرده، این ۹۸ درصد آب نمیرفت.

 

ایشان تاکید داشت: شماها افرادی هستید که حتی توان مدیریت قیمت سیب زمینی و پیاز را نداشتید. حتی نتوانستید کمبود مرغ و تخم مرغ و روغن را تامین کنید. الان هم توان مدیریت برق را هم ندارید؛ بله مردم از شماها ناراحت‌اند نه از شورای نگهبان؛ اتفاقا وقتی شورای نگهبان نامزدهای هم‌فکر شما را رد کرد مردم خوشحال شدند و خوشحالی مردم را در مشارکت‌شان ان‌شاءالله خواهید دید.

 

وی اضافه کرد: آن عده دیگری که به اسم مردم سالاری و انقلابی گری میگویند ما در انتخابات شرکت نمیکنیم و مردم را هم به عدم شرکت در انتخابات تشویق میکنند، منافق و خائن‌اند. این افراد نه اسلام را قبول دارند و نه انقلاب را و نه مردم را؛ اینها همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بدنبال درست کردن موقعیتی برای خودشان هستند که میخواهند از طریق ذبح کردن مردم به آن برسند و قطعا هم نخواهند رسید.

 

امام جمعه مهران افزود: خطاب بنده به مردم بزرگ و ولایتمدار مهران و خادمان زائران سید الشهداء است، مجاهدان دفاع مقدس و خانواده شهداء، جوانان عزیز مهرانی بزرگان و معتمدان طوایف مختلف و به همه مردم مهران اعم از زن، مرد، پیر و جوان است، با اراده قوی و محکم و ایمانی راسخ در انتخابات شرکت کنید و برگ زرین دیگری را خلق کنید که ان‌شاءالله در نزد خدا و اهل بیت و خصوصا سیدالشهداء علیهم‌السلام مانند همیشه رو سفید باشید.

 

وی ادامه داد: مردم عزیز مهران بدانند که انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهمتر از انتخابات شوراهای شهر و روستاست، چرا که قدرت و مدیریت اعضاء شوراها به قدرت و مدیریت رئیس جمهور تکیه زده است.

 

وی اضافه کرد: لذا با بصیرت در انتخابات شرکت کنند و گزینه اصلح را پیدا کنند و به وی رای دهند و قطعا مردم مهران به کوری چشم همه دشمنان خارجی و همه منافقان داخلی به فرمان ولی‌شان لبیک گفته و در انتخابات شرکت باشکوهی خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.