تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۳

امام جمعه ایلام: جنگ شناختی حربه جدید دنیای استکبار برای مهندسی افکار عمومی است

امام جمعه ایلام: جنگ شناختی حربه جدید دنیای استکبار برای مهندسی افکار عمومی است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جنگ شناختی حربه جدید دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا برای مهندسی و انحراف افکار عمومی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: دشمنان امروز از طریق فضای مجازی در صدد به انحراف کشیدن افکار نسل جوان و نوجوان هستند که باید هرچه بیشتر در راستای سالم سازی این محیط تلاش کنیم.

 

وی از عموم مسوولان ذیربط و بویژه خانواده ها خواست نسبت به خطرات این حوزه احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند.

 

خطیب نماز عید فطر ایلام تاکید کرد: اصرار و توجه همیشگی رهبر معظم انقلاب نسبت به مقوله جهاد تبیین نیز امروز از این مساله ناشی می شود تا بتوانیم هرچه بیشتر نسل جدید را در برابر تهدیدات پیش روی نظام مصونیت ببخشیم.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار یادآور شد: فضای مجازی امروز به محملی برای مسموم کردن افکار جوانان تبدیل شده که باید در کنار فواید آن سعی کنیم آنها را در برابر این خطرات آگاه کنیم.

 

وی همچنین به دستاوردهای انقلاب پرداخت و اضافه کرد: رشد ۱۱ برابری علمی کشور نسبت به میانگین جهانی از دستاوردهای نظام است که به همت جوانان با استعداد این مرز و بوم حاصل شده که باید از این موفقیت در جهت بی نیاز کردن کشور در تمامی عرصه ها بهره بگیریم.

 

امام جمعه ایلام تاکید کرد: همه باید با همت مضاعف تلاش کنند مشکلات پیش روی انقلاب بویژه از منظر اقتصادی و معیشتی را حل کنیم تا دشمن نتواند از این طریق به اهداف شوم خود برسد.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار گفت: بدون شک با توجه به استعدادها و همبستگی ملی دشمنان نخواهند توانست در برابر ملت ایران همچون سال های پس از انقلاب به اهداف خود برسند و تحریم های اقتصادی نیز با شکست روبرو خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.