تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

۳۱۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در هلیلان احداث شد

۳۱۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در هلیلان احداث شد
ایلام - مدیر کمیته امداد امام (ره) هلیلان گفت: ۳۱۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت بنیاد مسکن، سپاه، بنیاد علوی و کمک خیرین در این شهرستان تاکنون احداث شده است.

 

عزیزمراد غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه این واحدهای ساخته شده برخی از نیازهای مسکن مددجویان را رفع کرده است، گفت: در کنار ساخت مسکن و واگذاری به مددجویان، خدمت های مسکن نظیر ساخت حمام، سرویس بهداشتی و کمک هزینه تعمیر مسکن نیز ارائه شده است.

وی افزود: از مجموع ۳۱۳ واحد مسکن ساخته شده در این شهرستان، ۲۳ واحد طی ۲ ماه اخیر به مددجویان نیازمند این شهرستان واگذار شده است.

مدیر کمیته امداد هلیلان ادامه داد: مقرر شده تا پایان سال جاری ۳۸ واحد مسکن دیگر ویژه مددجویان کمیته امداد در این شهرستان احداث و به این گروه هدف واگذار شود.

وی تاکید کرد: طی چند سال اخیر در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان تحول مهمی در شهرستان صورت گرفته که این اقدام خیرخواهانه مدیون کار جهادی مددکاران و مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

غلامی تصریح کرد: علاوه بر ساخت مسکن، توزیع لوازم خانگی، ارائه کمک های نقدی ویژه به خانواده ها و ایجاد طرح های اشتغال زایی از دیگر اقدامات شاخص کمیته امداد در هلیلان بوده است.

به گفته وی بیش از یک هزار و ۶۰۰ خانوار در قالب سه هزار و ۷۰۰ نفر از مردم شهرستان هلیلان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال ۹۸ جزو چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.