تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

بازدید مدیرعامل و معاونین شرکت آبفای استان ایلام از شهرستان بدره

بازدید مدیرعامل و معاونین شرکت آبفای استان ایلام از شهرستان بدره
نگاه اقتصاد - مدیرعامل و معاونین شرکت از شهرستان بدره بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ مدیرعامل آبفای استان در جمع کارکنان امور ابفای بدره گفت: بمنظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستانها در ابعاد گوناگون و در جهت تسهیل در خدمات رسانی به مردم این بازدید ها تداوم خواهد داشت.

 

پرویز ناصری افزود: هدف از بازدید از شهرستان‌ها، حضور مدیران استان و معاونین برای بررسی مسائل و مشکلات از نزدیک، توجه ویژه به شهرستان ها، دیدار رودررو ، تمرکز زدایی، تقویت توان تصمیم گیری در شهرستان‌ها و شنیدن نظرات و پیشنهادات از نزدیک است.

 

وی با بیان اینکه به دور از هرگونه تنش، حب و بغض و تخریب در حال بررسی چالشها هستیم، ادامه داد: به دنبال تحقق اهداف و بهبود شرایط هستیم تا با ایجاد یک فضای همدلی و جهادی بین استان و شهرستان یک احساس مشترک برای خدمترسانی به مردم ایجاد شود.

 

مدیرعامل آبفای استان تصریح کرد: شهرستان بدره با توجه به اینکه شهرستانی نوپا است باید از لحاظ فضای فیزیکی دیده شود و مورد توجه قرار گیرد.

 

ناصری تاکید کرد: رعایت نظم و مقررات سرلوحه امور باشد و مدیران شهرستان ها باید توجه کنند نباید هیچگاه ادارات برای پاسخگویی به ارباب رجوع خالی باشد چرا که ما یک دستگاه خدمات رسان هستیم و مردم ولی نعمتان ما هستند که باید در همه حال پاسخگو این عزیزان باشیم.

 

وی با اشاره به دستور وزیر محترم نیرو در خصوص عدم افزایش و جذب نیروهای جدید، گفت: مدیران ستادی و مدیران شهرستان تحت هیچ شرایطی حق جذب نیرو جدید به بدنه شرکت ندارند.

 

ناصری یادآور شد: در بحث ماموریتها باید به گونه ای عمل کنیم که نه اداره و نه خدمت رسانی به مردم تعطیل شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص نیاز به آموزش و بروز بودن مجموعه همکاران گفت: برای دوره های آموزشی ارزش قایل شویم چرا که فارغ از بحث هزینه ها، در بالا بردن راندمان کاری تاثیرگذار خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: چون شهرستانها در نوک پیکان خدمات رسانی هستند باید تقویت شوند اما از مدیران میخواهم در بحث مسائل مالی، انضباط را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

 

ناصری در خصوص نگهداری از اموال و امکانات شرکت تاکید کرد که اموال شرکت مورد شناسایی قرار گیرند.

 

وی امور مشترکین شرکت را پیشانی شرکت برشمرد و خاطرنشان ساخت: در بحث خدمات رسانی باید با خودش خلقی و روی باز پاسخگو مشکلات و مسائل مردم باشیم.

 

مدیر عامل ابفا در پایان بر اهمیت فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب تاکید نمود و بیان داشتند: با توجه به اینکه به فصل گرما نزدیک می شویم نیاز ویژه و توجه بیش از پیش به آب را به دنبال دارد و این امر لزوم توجه به صرفه جویی و مصرف بهینه آب را دو چندان می کند؛ و در این زمینه باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد‌.

 

لازم به ذکر است در پایان هر یک از معاونین در حوزه کاری خود به بیان مسائل ‌مشکلات پرداختند.

 

خاطر نشان می گردد شهرستان بدره دارای ۳۱۵۴ مشترک شهری و ۳۳۶۷ مشترک روستایی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.