تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

دیدار مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با فرماندار شهرستان دره شهر

دیدار مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با فرماندار شهرستان دره شهر
نگاه اقتصاد - امروز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۲/۱۵مدیرعامل بهمراه معاونین شرکت آبفای استان با فرماندار و شهردار شهرستان دره شهر ، دیدار و  پیرامون برخی از مسائل و مشکلات آب و فاضلاب این  شهرستان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 

به گزارش روابط عمومی آبفای استان ایلام، مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام در این دیدار به  نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا و  محدودیت‌های منابع تامین مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها در این شهرستان پرداخت و افزود: مجموعه شرکت آب و فاضلاب ایلام برای کلیه شهرستانهای استان و نیازهای مشترکین برنامه های هدفمندی را تدوین و برای نیل به هدف و امر خدمات رسانی از هیچ  تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ میلیارد ریال برای تصفیه خانه فاضلاب، شبکه و خط انتقال فاضلاب هزینه شده افزود: برای تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ۴۸ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز هست.

 

وی طول شبکه جمع آوری فاضلاب شهر را ۷۸ کیلومتر دانست و گفت: طول خط انتقال فاضلاب شهر ۲۲۰۰ متر است و ۶۰۰۰ انشعاب فاضلاب واگذار شده است ۳۹۰۰ انشعاب دیگر هنوز وصل نشده است.

 

وی تأکید کرد: آگاه‌سازی در خصوص مدیریت آب ضروری است و همه باید برای حل بحران آب کمک کنند.

 

در ادامه هر یک از معاونین به تفصیل گزارش جامع ایی از حوزه کاری خود ادامه دادند.

 

طاهری، فرماندار شهرستان، نیز در این دیدار با عرض خیر مقدم به بیان مطالبی درخصوص وضعیت آب در شهر و روستاهای شهرستان دره شهر پرداختند و خواستار ایجاد اداره ابفا در بخش ماژین شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.