تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

اشتغال جوانان و درآمدزایی پایدار ، رویکرد های جدید اشتغال زایی کمیته امداد/ ۸ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایلام ایجاد می شود

اشتغال جوانان و درآمدزایی پایدار ، رویکرد های جدید اشتغال زایی کمیته امداد/ ۸ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایلام ایجاد می شود
نگاه اقتصاد - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام رویکردهای جدید حوزه اشتغال زایی این نهاد در سال جدید را اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طاهری بیان کرد: نخستین رویکرد این نهاد در حوزه اشتغال، اولویت راه اندازی طرحهای اشتغال برای جوانان بوده که همراه با ارائه آموزش های مهارتی و شغلی صورت می گیرد.

وی افزود: در حوزه اشتغال زایی برای جوانان علاوه بر مددجویان بیکار مورد حمایت امداد،جوانان بیکار ۵ دهک پایین نیز در صورت استحقاق و واجد شرایط بودن مشمول این طرح بوده و در اولویت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ،کیفیت بخشی به طرحهای اجرایی و تثبیت درآمد پایدار برای خانواده های مجری طرح را از طریق اجرای طرحهای اشتغال بادوام و متناسب با بازار کار از دیگر رویکردهای جدید این نهاد در حوزه اشتغال برشمرد.

طاهری در ادامه با عنوان اینکه سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال برای نیازمندان این استان ایجاد شده است تصریح کرد: امسال نیز اجرای بیش از ۸ هزار طرح اشتغال و فرصت شغلی برای نیازمندان استان پیش بینی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.