تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

معاون امور استان ها:

حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغالزا اولویت صندوق کارآفرینی امید است

حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغالزا اولویت صندوق کارآفرینی امید است
ایلام - معاون بازرسی، حقوقی و امور استان های صندوق کارآفرینی امید گفت: حمایت از تولید و ایجاد کسب و کارهای کوچک، متوسط و خانگی از اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید در سال ۱۴۰۱ است.

 

حسین نظریان روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس صندوق کارآفرینی امید ایلام اظهار داشت: وظیفه ما برای تحقق شعار سال رشد اقتصادی، محرومیت زدایی و اشتغال است و باید نسبت به این موضوع با دید مطالبه گرانه نگاه کرد.

وی افزود: با توجه به جوان بودن صندوق کارآفرینی امید انتظار می رود بانک ملی این صندوق را در حوزه مالی و اعتباری حمایت کند.

معاون بازرسی، حقوقی و امور استان های صندوق کارآفرینی امید گفت: با توجه به ساختار جوان صندوق کارآفرینی امید پرسنل آن به لحاظ درآمدی در جایگاه مناسب خود قرار ندارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

نظریان یادآور شد: این صندوق دست راست دولت در حوزه اشتغال بوده و بخاطر ساختار جوان آن نتوانسته است در رقابت با بانک ها قرار گیرد.

وی در خصوص صندوق کارآفرینی امید ایلام نیز اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید ایلام بین صندوق های کشور عملکرد درخشانی دارد و باید این تعامل با رییس جدید نیز برقرار شود و این عملکرد ادامه یابد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز در این آیین گفت: صندوق کار آفرینی امید، سه بحث حمایت از طرح های تولیدی و اشتعال زا ، حمایت از تامین مالی خرد و محرومیت زدایی در کشور را در سرلوحه کار خود دارد.

نورالدین الیاسی افزود: با توجه به رسالت کلی صندوق در حمایت از تولید و اشتغال، پیاده کردن شعار سال رهبری می‌تواند فرصت خوبی باشد که این فاصله‌ها را برداریم.

وی ادامه داد: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مقرر شده صندوق پیشرفت و عدالت ایران جایگزین صندوق کارآفرینی امید شود و همچنین در ۳۱ استان صندوق‌های تابعه شکل گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: هم اکنون صندوق کارآفرینی امید تسهیلات خرد به اشتغال و تکمیل و توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط می پردازد.

به گزارش ایرنا، آیین تودیع و معارفه رییس صندوق کارآفرینی امید ایلام با حضور معاون بازرسی، حقوقی و امور استان ها، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر شعب بانک ملی استان برگزار شد.

در این آیین از زحمات همت اله ناصری مدیر سابق تقدیر و مرتضی دالوند بعنوان مئیر جدید صندوق کارآفرینی امید ایلام معرفی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.