تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۹

هزینه های بستری مددجویان کمیته امداد ایلام رایگان شد

هزینه های بستری مددجویان کمیته امداد ایلام رایگان شد
ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هزینه های بستری مددجویان بیمار در مراکز درمانی رایگان و همچنین تخفیف در برخی دیگر از این هزینه ها اعمال خواهد شد.

 

رضا طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: بر اساس آیین نامه جدید حوزه سلامت این نهاد مددجویان بیمار که در چهارچوب سیستم ارجاع در مراکز درمانی بستری شوند، هزینه های آنها رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس فرانشیز بیماران خاص و صعب العلاج برای خدمات درمانی سرپایی نیز رایگان بوده و خدمات درمانی سرپایی نیز با پرداخت ۱۵ درصد توسط بیماران صورت می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با ذکر اینکه کمیته امداد علاوه بر خدمات مذکور خدمات گوناگون دیگری به مددجویان بیمار ارائه می دهد، یادآور شد: خرید و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران صعب العلاج، پرداخت هزینه نگهداری بیماران بستری در منزل، پرداخت حق بیمه های اجتماعی مددجویان، پرداخت فرانشیز بیماران بستری در بیمارستان ها با هدف ارتقای شاخص های بهداشتی نیازمندان از دیگر برنامه های این نهاد در حوزه خدمات درمانی مددجویان است.

طاهری تاکید کرد: همچنین در رویکرد جدید تامین سبد غذایی برای کودکان زیر پنج سال و مادران باردار و شیرده مبتلا به سوء تغذیه نیز در دستور کار خدمات حوزه بهداشت و سلامت مددجویان زیر پوشش قرار گرفته است.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.