تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

افزایش ۴۰ درصدی فرصت های شغلی مددجویان کمیته امداد

افزایش ۴۰ درصدی فرصت های شغلی مددجویان کمیته امداد
ایلام - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: فرصت های شغلی نیازمندان مددجوی این نهاد در سال جاری ۴۰ درصد به نسبت پارسال افزایش یافته است.

 

مرتضی فیروزآبادی روز چهارشنبه در جمع مدیران و کارکنان حوزه اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد استان ایلام اظهار داشت: منابع اعتباری پیش بینی شده هم در این زمینه بیش از سه برابر سال گذشته شده است.

وی همچنین از افزایش ۲ برابری اعتبارات حوزه اشتغال کمیته امداد ایلام در سال جاری خبر داد و افزود: امسال در برنامه‌های حوزه کارآفرینی امداد، علاوه بر افزایش فرصت‌های شغلی و منابع اعتباری، کیفیت بخشی بر اجرای طرح‌ها با هدف افزایش درآمد مجریان و رفتن به سمت مشاغل دانش بنیان و نوین نیز مد نظر کمیته امداد خواهد بود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با عنوان اینکه طرح موفق راهبری شغلی از ایده‌های خوب کمیته امداد در راستای مردمی کردن فعالیت‌های اشتغالزایی است، تاکید کرد: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی و بهره‌گیری از جهادگران کارآفرین نیز در راستای همین سیاست مردمی شدن حوزه اشتغال و کارآفرینی در امداد است.

فیروزآبادی، ایلام را یکی از استان‌های موفق و پیشگام و جزو پنج استان برتر در حوزه اشتغال‌زایی و کارآفرینی دانست و یادآور شد: امسال برای این استان اجرای بیش از هشت هزار فرصت شغلی پیش بینی شده و منابع در نظر گرفته شده نیز حدود ۲ برابر سال گذشته خواهد بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.