تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

پیام سرپرست شرکت گاز استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خردادماه

پیام سرپرست شرکت گاز استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خردادماه
نگاه اقتصاد - سرپرست شرکت گاز استان ایلام در پیامی ضمن تسلیت سالروز رحلت جانگداز و ملکوتی امام خمینی(ره)، سالروز قیام ۱۵ خردادماه را گرامی داشت.

 

⚫ به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ متن پیام دکتر محمود کشاورز به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۱۴ خردادماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب‌اسلامی حضرت امام‌خمینی(ره) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت حسینی(ع) و اتحاد مردم، با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این سرزمین به اهتزاز درآورد.

 

به یقین امام‌خمینی‌(ره) تاثیرگذار ترین شخصیت قرن بیستم بر معادلات جهانی و پس از آن است که با ظهور انقلاب‌اسلامی تحوّلات بسیاری در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی جهان به وقوع پیوست که سرمشق و زمینه‌ساز شروع آزادیخواهی در سایر ملّت‌ها شد.

 

عصری که با نقش‌آفرینی بی‌بدیل امام عظیم‌الشاُن بر گستره‌ی جهان طلوع کرد دارای مشخصه‌هایی چون عزت، استقلال، آزادی، استغناء و اعتماد به نفس برای ملّتی‌ است که در طول سالیان متمادی سعی شده‌بود این روحیات از آنها گرفته شود و دیگران را بر سرنوشت‌شان مسلّط گردانند.

 

با ورود حضرت امام (ره) و سرنگونی رژیم استبدادی پهلوی، برای اولین بار پس از سالها، زمینه آزادی سیاسی و احقاق حقوق مدنی و اجتماعی ملّت بوجود آمد و آن امام بزرگ همواره تاُکید داشته‌اند که مردم در صحنه‌های حساس انقلاب حضور یابند.

 

نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی که شروع آن را باید از ۱۵ خرداد ۴۲ عنوان‌کرد، با خود عزت، استقلال، شکوه و جلال را برای ملّت ایران به ارمغان آورد تا بعد از گذشت چهار دهه، نه تنها یاد و نام امام راحل(ره) در بین مردم ایران بلکه در میان تمامی ملّت‌های آزاده جهان زنده و جاوید باشد.

 

و امروز بعد از گذشت سالها از رحلت جانگداز آن امام عزیز، انقلاب‌اسلامی با رهبری عالمانه مقام معظّم رهبری(مد‌ظله‌العالی)، دوران بلوغ خود را سپری کرده و با صلابت و اقتدار در مسیر عزت و تعالی پیش می رود.

 

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب‌اسلامی و قافله‌سالار قیام خونین پانزده خرداد، حضرت امام خمینی(ره) را به همه همکاران و خانواده‌های گرامی‌شان و نیز به مردم ولایتمدار و انقلابی استان تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای قیام پانزده خرداد را گرامی داشته و ضمن تجدید میثاق با شهدا و امام شهیدان و تجدید بیعت با خلف صالح ایشان، همه همکاران گرامی را به شرکت گسترده در مراسم سالگرد ارتحال امام عزیز و قیام ۱۵ خرداد دعوت می نمایم.

 

 

محمود کشاورز
سرپرست شرکت گاز استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.