تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

بازرسی و آزمون ۳۳۳ نازل سوخت مایع در استان ایلام

بازرسی و آزمون ۳۳۳ نازل سوخت مایع در استان ایلام
ایلام - مدیرکل استاندارد ایلام گفت: ۳۳۳ نازل‌ عرضه سوخت مایع در سراسر استان از ابتدای جاری تاکنون مورد بازرسی و آزمون گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی استاندارد استان ایلام، مهناز همتی روز شنبه اظهار داشت: کارشناسان اداره‌ کل استاندارد این استان با هدف نظارت و کنترل هرچه بهتر نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ۳۳۳ نازل‌ سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال جاری مورد آزمون و عملکرد یک نازل نفت گاز مردود اعلام شد.

وی افزود: بررسی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت، یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد و از مصادیق حقوق شهروندی است و به صورت فصلی و موردی باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: پس از بازدید و بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی آن نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد، از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

همتی بیان کرد: آزمون صحت وسایل سنجش از جمله نازل‌های عرضه سوخت مایع با توجه به وظایف و ماموریت های تعیین شده در ماده هفت قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد انجام می شود.

وی اضافه کرد: از مردم درخواست می شود، در زمان استفاده از نازل های سوخت در جایگاههای عرضه سوخت مایع حتما به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان ایلام اطلاع دهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.