تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

۱۱۵ راس احشام قاچاق در صالح آباد مهران کشف شد

۱۱۵ راس احشام قاچاق در صالح آباد مهران کشف شد
ایلام - فرمانده مرزبانی استان ایلام از کشف و ضبط ۱۱۵ راس احشام قاچاق در سطح حوزه استحفاظی گروهان مستقل مرزی صالح آباد خبر داد.

 

به گزارش ایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان ایلام ، سرهنگ ستاد فرج رستمی روز سه شنبه بیان داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله از منابع و مخبران، مبنی برقاچاق احشام در حوزه گروهان مستقل صالح آباد با تعامل اطلاعاتی و با انجام کارفنی و رصد اقدامات قاچاقچیان با تاکید بر رویکرد نظامی دفاعی در راستای مبارزه باپدیده شوم قاچاق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله گروهی از اطلاعات ستاد استان و کارکنان ستاد گروهان مستقل مرزی صالح آباد با تجهیزات کامل و رعایت کلیه اصول حفاظتی، با اجرای گشت و کمین های متعدد درمعابر مورد ظن به تردد و مسیر قاچاقچیان ضمن اجرای طرح مهار و انسداد مرز پوشش داده شده که تعداد ۱۱۵ راس احشام (گوسفند) در نقطه صفر مرز که درحال خروج به سمت خاک عراق مشاهده شدند، کشف و ضبط شدند.

فرمانده مرزبانی ایلام ادامه داد: قاچاقچیان با توجه به تاریکی شب و توپوگرافی منطقه عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن احشام از محل متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنان در دستور کار می باشد.
سرهنگ‌ رستمی با تقدیر از زحمات معاونت اطلاعات ستاد مرزبانی استان و مرزبانان این گروهان گفت: برای کشفیات مذکور صورتجلسه تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.