تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

استاندار: اربعین مهم ترین اولویت پیش روی ایلام است

استاندار: اربعین مهم ترین اولویت پیش روی ایلام است
ایلام - استاندار ایلام اربعین را مهم ترین اولویت پیش روی استان عنوان کرد و گفت: این مهم بصورت روزانه در دستور کار کمیته های بیست گانه اربعین استان قرار گرفته است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه در نودمین یکمین نشست ستاد مرکزی اربعین کشور به ریاست وزیر کشور و استانداران درگیر در کار اربعین و مجموعه اعضاء در وزارت کشور ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت زیرساخت‌های اربعین خواستار محور توجه قرار گرفتن موضوع اربعین استان در سطح ملی شد و گفت: از آنجا که حجم گسترده تردد زوار اربعین از مسیر ایلام و مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات صورت می گیرد لازم است در جهت ایجاد و ترمیم زیرساخت‌های اربعین‌ در سطح ملی به استان توجه ویژه شود.

وی با عنوان این مطلب که موضوع اربعین مهم‌ترین اولویت استان در ایام پیش رو است، اضافه کرد: امروز مقوله اربعین در دستور کار روزانه کمیته های بیست گانه اربعین استان است و همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی در جهت برگزاری یک اربعین باشکوه آماده و پای کار هستند.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به بازدیدهای انجام شده در مسیرهای اربعین استان تاکید کرد: در حال حاضر استان ایلام به یک کارگاه عمرانی در حوزه زیرساخت‌های اربعین مبدل شده است، اما برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همچنان نیازمند تزریق اعتبارات در سطح ملی هستیم.

وی یادآور شد: همچنین لازم است استان‌های معین با تمام توان و امکانات خود در استان حاضر و پای کار باشند.

استاندار ایلام تصریح کرد: تمامی تلاش ستاد اربعین استان برگزاری یک اربعین باشکوه و آبرومند با ایجاد سهولت بیشتر برای سفر زائران به عتبات عالیات است و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های ملی و استانی استفاده خواهیم کرد.

رییس ستاد اربعین استان با اشاره به اهمیت مقوله اربعین در ایلام از مسوولان ارشد کشوری برای سفر و بازدید از زیرساخت های این حوزه در استان دعوت کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.