تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

کشاورز: همکاری و تعامل سازنده بین دستگاههای اجرایی، موجب پیشرفت و توسعه استان می‌شود

کشاورز: همکاری و تعامل سازنده بین دستگاههای اجرایی، موجب پیشرفت و توسعه استان می‌شود
نگاه اقتصاد

 

سرپرست شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه همکاری و تعامل سازنده بین دستگاههای اجرایی، موجب پیشرفت و توسعه مناطق مختلف شهری و روستایی ایلام می‌شود، گفت: تعامل سازنده بین دستگاههای خدمات‌رسان از جمله گاز، آب، برق، مخابرات و غیره موجب پیشرفت و توسعه استان و افزایش خدمات‌دهی مناسب به آحاد مختلف مردم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز در دیدار با مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور مهار بحران خشکسالی و کم‌آبی امسال در استان، این مجموعه تمام تلاش خود را برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان انجام خواهد داد، افزود: تعاملات فی‌مابین می‌تواند تأثیری چشمگیر بر سرعت و کیفیت ارائه خدمات و همچنین هم‌افزایی در خدمات‌رسانی توسط دستگاههای متولی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه تعامل دستگاههای خدمات‌رسان موجب افزایش سطح رضایتمندی آحاد مختلف مردم می‌شود، اظهار داشت: شرکت گاز استان علاوه بر مشارکت در فرهنگ‌سازی عمومی مبنی بر رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب، در شرایط اضطراری و اعلام نیاز از طرف آبفای استان، آماده واگذاری کالاها و اقلام مشترک مصرفی برای گذر از پیک تابستان امسال است تا در این فصل از بروز بحران کم‌آبی برای اقشار مختلف مردم جلوگیری شود.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در فصل تابستان حجم کاری نیروهای این مجموعه به نسبت فصول دیگر کمتر است، تصریح کرد: در شرایط حاد و اضطراری و در صورت اعلام ضرورت، نیروهای توانمند و مجرّب شرکت گاز استان می‌توانند با استفاده از توان‌تجهیزاتی و نیروی انسانی کارآمد موجود در شرکت به سازمان آبفای استان در فصل گرما کمک کنند.

کشاورز با بیان اینکه دستگاههای خدمات‌رسان نقش تعیین کننده‌ای در رفع محرومیت مناطق کمتر برخوردار استان دارند، ادامه داد: گازرسانی، تاُمین برق، آبرسانی و غیره به روستاهای محروم باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها می‌شود.

همچنین در این دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از آمادگی مجموعه شرکت گاز استان برای مهار بحران کم آبی و اعلام آمادگی کمک در تاُمین کالاها و خدمات قدردانی کرد و گفت: با توجّه به بحران خشکسالی و عدم بارش کافی در استان، تلاش می‌شود با همکاری و همراهی مردم و مسئولان استانی تابستان امسال با کمترین مشکل در زمینه تاُمین آب سپری شود.

پرویز ناصری با بیان اینکه رفع مشکل کم‌آبی بدون همکاری و هماهنگی سایر دستگاهها امکانپذیر نیست، افزود: رعایت الگوی مصرف توسط ادارات دولتی، سازمان‌ها و آحاد مختلف مردم ضرورت دارد و با توجه به خشکسالی امسال باید همه با هم کمک کنیم تا بتوانیم تابستان را بدون قطعی آب سپری کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.