تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان ایلام تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان ایلام تمدید شد
نگاه اقتصاد - رئیس خانه مطبوعات استان ایلام از تمدید ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان خبر داد.

 

سجاد صیدی در گفتگو با گروه رسانه ای ندای زاگرس با بیان این که در راستای تولید آثار فاخر، ایجاد رقابت سالم و حمایت از جامعه مطبوعاتی استان؛ فراخوان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان با امید به رشد کمی و کیفی تولیدات محتوایی اهالی رسانه منتشر شده، خاطرنشان‌کرد: با توجه به استقبال اهالی رسانه و قلم مهلت ارسال آثار تا پایان تیرماه تمدید شده است.

 

صیدی برخی از اهداف جشنواره را شامل حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای، ارتقای کمی و کیفی آثار تولیدی مکتوب و دیجیتال و ایجاد رقابت سالم بین اصحاب مطبوعات و تولید آثار فاخر و ارزشمند عنوان کرد و افزود: خبرنگاران در زمینه های خبر، تیتر ، مقاله، سرمقاله و یادداشت، انواع گزارش، مصاحبه و گفتگو، عکس و کاریکاتور ، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب، طرح و‌کاریکاتور، نقد و چند رسانه ای با هم رقابت خواهند‌ کرد.

رئیس خانه مطبوعات استان در ادامه تصریح کرد: آثار ارسالی می بایست از  اول خرداد ۱۴۰۰ تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در یکی از مطبوعات محلی و سراسری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان، دارای پروانه انتشار، منتشر شده باشد.

 

صیدی یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در بخش آزاد در ۲ بخش و هر بخش سه اثر و در بخش ویژه نیز ۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

ایشان با اشاره به این که آثار منتشر شده در رسانه‌های فاقد مجوز یا بولتن‌های داخلی، آثار فاقد نام نویسنده یا با نام مستعار و آثار غیرمرتبط با حوزه جغرافیایی جشنواره پذیرفته نخواهند شد، افزود: آثار منتشره در صفحات استانی خبرگزاری‌ها که در زمان فراخوان، فاقد پروانه نمایندگی باشند، نمی‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

رئیس خانه مطبوعات استان در پایان تاکید کرد: مهلت ارسال آثار تمدید‌ نخواهد شد و اصحاب رسانه و قلم سعی کنند قبل از موعد مقرر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.