تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

رییس دادگستری ایلام:

حضور بازرسان در ادارات با هدف ارتقای عملکرد دستگاه هاست

حضور بازرسان در ادارات با هدف ارتقای عملکرد دستگاه هاست
ایلام -رییس دادگستری ایلام گفت: بازرسی و نظارت ها از ادارات از سوی بازرسان سازمان بازرسی خیرخواهانه و همواره در راستای ارتقای عملکرد دستگاه ها است.

 

عمران علیمحمدی روز سه شنبه در جمع سربازرسان و بازرسان سازمان بازرسی استان ایلام اظهار داشت: بازرسی و نظارت از دستگاه ها بر مدار قانون و به صورت مستمر باشد.

وی افزود: نظارت و بازرسی لازمه اجرای صحیح قانون توسط مدیران و کارکنان ادارات و موجب پایبندی و قانون مداری و عدم قانون گریزی آنها می شود.

علیمحمدی یادآور شد: باید فردی که به مدیریت یک دستگاه انتخاب می شود، عاقل، عالم، متعهد به قانون و با روحیه کار جهادی باشد.

وی از مدیران خواست همکاری جامعی با بازرسان و ناظران را داشته باشند و بدانند هر بازرسی منجر به حکم قضایی نیست، بلکه بسیاری از بازرسی ها با تذکر و مذاکره حل خواهد شد.

بازرس کل استان ایلام نیز گفت: سال گذشته ۱۴۱ هزار و ۱۸۹ امتیاز برای ۲۶۷ فقره گزارش کسب شد که نسبت به سال ۹۹ پنج برابر معادل ۵۸۰ درصد رشد داشته است.

مهدی اصلانی کرچی یادآور شد: برای پیشنهادهای اثربخش اجرایی و عملیاتی شده ۳۱۲ مورد اثربخشی ثبت شده که برای این اثربخشی ها ۲۲ هزار و ۷۹۸ امتیاز با ۴۰۰ درصد رشد دریافت کرده ایم.

وی با بیان اینکه مدیران سرمایه های نظام هستند، افزود: هدف بازرسی کاهش میزان خطا، جرایم و فساد در دستگاه های اداری و حفظ مدیران قانون مدار است.

اصلانی کرچی یادآور شد: جلوگیری از افتتاح زودهنگام بیمارستان رازی، برخورد با پرداخت تسهیلات بانکی بدون اخذ ضمانت نامه های معتبر یا بدون تضمین و نظارت بر روند استخدامی و تبدیل وضعیت نیروها از جمله موارد پیگیری بازرسان و ناظران بود.

به گزارش ایرنا، در پایان این جلسه آیین تکریم و معارفه بازرسان قضایی و ذی حسابان جدید و قدیم بازرسی کل و تقدیر از بازرس نمونه صورت گرفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.