تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان با سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان با سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام
نگاه اقتصاد - مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح به همراه جمعی از کارکنان با سرپرست جمعیت هلال احمر استان پیرامون همکاری های مشترک دیدار و گفت گو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان با حضور در جمعیت هلال احمر استان ایلام با غلامرضا علی محمدی دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی برای ایشان در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند.

 

بسطامی مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان به عنوان متولی بیمه درمان نیروهای مسلح آمادگی خود را جهت توسعه همکاری های متقابل و خدمات درمانی به مددجویان تحت پوشش در مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر ایلام اعلام کردند.

 

وی گفت: کارکنان مجموعه تامین اجتماعی و نیروهای مسلح استان جهت ارتقای سطح آمادگی امدادی در حوادث و سوانح به دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه نیازداریم که از پتانسل هلال احمر استفاده کنیم.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام در این دیدار بر توسعه حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد و گفت: از این مراکز در راستای فعالیت های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر و ارائه خدمات مناسب به مردم استفاده می کنیم.

 

غلامرضا علی محمدی اظهار داشت: با توسعه داروخانه و مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر استان می توان خدمات ارزشمندی را در بخش های داروخانه، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، فیزیوتراپی و ارتوپد فنی ، ارتز (وسایل کمک حرکتی) و پروتز (اندامهای مصنوعی ) به مردم ارائه داد.

 

غلامرضا علی محمدی ضمن استقبال از همکاری و تعامل با تامین اجتماعی نیروهای مسلح آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کرد و گفت: انشالله که بتوانیم با همکاری هم دیگر خدمات خوبی به مردم ارائه بدهیم و از مراجعه بیماران به استان های دیگر جلوگیری کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.