تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

استاندار ایلام: زیرساخت های اقامتی در ایلام باید توسعه یابد

استاندار ایلام: زیرساخت های اقامتی در ایلام باید توسعه یابد
ایلام- استاندار ایلام گفت: زیرساخت های اقامتی در ایلام باید توسعه یابد و بخش خصوصی در این زمینه سرمایه گذاری کند.

 

حسن بهرام نیا در نشست با سرمایه گذاران بخش خصوصی احداث هتل چهار ستاره با اشاره به اینکه استان ایلام بعنوان مسیر اصلی تردد زوار به عتبات عالیات قلمداد می شود، اظهار داشت: این استان با توجه به حجم تردد زوار نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله در ایجاد هتل و مراکز اقامتی است.

استاندار ایلام در ادامه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی و گردشگری استان اشاره کرد و گفت: شرایط آب و هوایی، منابع طبیعی بکر، همجواری با کشور عراق و از همه مهمتر وجود گردشگران مذهبی، استان ایلام را به یکی از مناطق مستعد سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

بهرام نیا افزود: به واسطه حضور گردشگران و مناطق توریستی در استان ایلام و به جهت حضور زایران خارجی، سرمایه گذاری در حوزه هتل از ضروریات استان ایلام است.

وی با بیان اینکه بسیاری از امتیازات در استان ایلام بخاطر نبود امکانات از دست رفته است، تاکید کرد: احداث و توسعه پروژه های مهم نفتی و غیرنفتی در استان ایلام شرایط را برای سرمایه گذاری دو چندان کرده است.

استاندار ایلام با اشاره به نیاز مبرم استان به حداقل ۱۰ هتل باکیفیت، گفت: در این زمینه دولت از هر گونه سرمایه گذاری و توسعه و تکمیل این حوزه حمایت می کند اما نیاز است بخش خصوصی نیز وارد میدان شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز به بیان دیدگاه های خود در زمینه احداث هتل و اماکن اقامتی در ایلام پرداختند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.